_alexander
Forumsvar skapade
-
HAHA den va fin
fenan tappa greppet totalt när jag la ner riggen eller ska man säga att jag tappa balansen totalt -
när får man se bilderna från dogge

verkar bli lite västligt framåt veckan
-
det e en custom han har och shapen såg riktigt spejsad ut, samma som kauli enligt andreas

-
tabou 3s och rocket65
-
och jag är 16 och yngst i halmstad hittils tror jag iaf finns inga under 18 verkar det som i hstd
-
koch när kan vi vänta din movie
-
jag körde 4,5 idag och 79 liters vågis och jag kan ju säga att det stundtals var så överrriggat man bara kunde bli emn det e lyxproblem
-
lägg upp den hos gurra
-
det blir feting på dogge när vågorna byggts upp på sydväst 12m/s+ sen till väst (sideshore) 10m/s så efter 15.00 kommer jag infinna mig
-
living hade uttalat sig om den och han sa att den planade mycket fortare än swallowen och behöll farten bättre i ridningen med hjälp av en lite rakare rocker och annorlunda bottenshape.
han verkade älska brädan och av att dömma hur seglingsnivån på dom som hade culten så kan man inte tro något annat
-
ok tack
du fick en del goa svängar såg jag 
och jag ska hämta ut min dacurve 79 idag
-
när får vi se filmen

-
dra hem dom från ftp´n då
-
plus att du ska på peters personliga begäran klippa filmen illa fort och komprimera till dvd kvalite så messurfarna som vände vid eurostop för at det ”bara” var 5,3 ska få se hur jävla bra det var!