Forumsvar skapade

Sida 24 av 37
  • _alexander

Medlem
    14 juni, 2005 vid 09:17 som svar på: Nya pryttlar

hittade en liten spockfilm med en liknande modell (gaastra)
    http://www.mauiwindsurfing.net/videos/MP-spock.mov
    sen hittade jag även min framtida bräda, blev helt handslagen när jag såg den, har gått och grubblat över vilket märke man ska stödja genom två nya brädar i höst.
    rrd waveculten e tillbaka!

• _alexander

Medlem
    11 juni, 2005 vid 23:31 som svar på: FBG-folk?

det är ju inte så långt till varberg för dig ju smile.gif inte till halmstad heller för den delen heller.
    folk finns det där det blåser!

• _alexander

Medlem
    8 juni, 2005 vid 19:35 som svar på: Vad tror han!?

såg den precis och tänkte likadant.
    totalt skrattretande.

• _alexander

Medlem
    6 juni, 2005 vid 14:11 som svar på: Någon som testat dessa?

nej valkarna är som bortblåsta, men det är förbannat svårt att unvika att rycka loss huden när man är tvungen att pumpa sig i planing halva tiden vare sig man har valkar eller inte, då är hängsele trimmet inte så mkt till nytta även om det gör allt en dag med fullt drag i seglet.
    fortfarande inga som testat just dessa handskar?

• _alexander

Medlem
    5 juni, 2005 vid 17:33 som svar på: Någon som testat dessa?

jo jag spelade där ja men det där med klädseln är allt annat än sant mad.gif iaf på mig
    haha jo tack dom ser rätt fåniga ut, dom har fått någon ficx ide att om dom inte kan spela som proffs så måste dom bete sig som proffs som slutade i att rundan tog över fem timmar (brukar ta 3 och en halv)
    var du på väg till vilshärad eller?

• _alexander

Medlem
    5 juni, 2005 vid 15:44 som svar på: Någon som testat dessa?

jag delar din mening faktiskt golf är en jävla kärringsport men den är förbannat kul laugh.gif inte roligare än surfing iaf.
    hade jag bott tex venezuela hade jag ALDRIG spelat golf.

• _alexander

Medlem
    5 juni, 2005 vid 15:32 som svar på: Någon som testat dessa?

nää spelade en fakking golftävling som varade precis när det blåste som mest och det var psykiskt påfrestande vill jag lova, sen mojnade det ju självklart när jag var färdig

• _alexander

Medlem
    5 juni, 2005 vid 15:29 som svar på: Någon som testat dessa?

det är ändå inte jag som payar ett öre smirk.gif
    nej en annan gick ju upp idag 5.30 för att upptäcka att det blåste grymt! så var det bara att väcka päronen så fick jag surfa med 6,1an me gött tryck tills klockan 11 då det mojnade. det var ju värt såren men jag kommer inte kunna surfa imorgon för jag har inget hud kvar på vissa ställen rinner var gör det men det är ju bara en flisa jämfört med din fen dramatik

• _alexander

Medlem
    5 juni, 2005 vid 15:11 som svar på: Någon som testat dessa?

så resonerade min mamma också när jag kom hem gnällandes och då träffade hon en öm punkt vill jag lova. för det blåser ju fan aldrig confused.gif

• _alexander

Medlem
    5 juni, 2005 vid 04:27 som svar på: nån som fick bra surf idag?

blåser riktigt bra nu laugh.gif
    drar te dogge om en 20 minuter

• _alexander

Medlem
    4 juni, 2005 vid 20:53 som svar på: nån som fick bra surf idag?

jäklar vad många ni va blush.gif
    vilken storlek körde ni på?
    vad det gäller vind imorgon ser det mörkt ut om du inte går upp klockan fem.

• _alexander

Medlem
    4 juni, 2005 vid 19:32 som svar på: nån som fick bra surf idag?

men du måste du inte fått ryckt väck skrotet ur käften också?

• _alexander

Medlem
    4 juni, 2005 vid 19:21 som svar på: nån som fick bra surf idag?

oh fy fan, den skadan hade jag lätt tagit för att få surfa idag

• _alexander

Medlem
    4 juni, 2005 vid 17:24 som svar på: Kuling Efterlyses!

har hänt mig med och det har faktiskt gått så långt att jag var totalt inne på att skita i wsurfingen och börja med kite istället i låppet av två dagar men sen kom helgprognosen och man blev överlyckig men det varade inte så nu är man inne på samma tankebanor igen blush.gif

• _alexander

Medlem
    4 juni, 2005 vid 16:48 som svar på: Kuling Efterlyses!

nej det är lika bra att lägga ner med denna sport direkt eller flytta

Sida 24 av 37
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA