Forumsvar skapade

Sida 29 av 37
  • _alexander

Medlem
    11 januari, 2005 vid 17:45 som svar på: Endabräda typ JP FW 86L ? någon som provat?

jag har seglat jp 04 fw 91-an och den var hur rolig som helst att köra!
    grym bräda helt enkelt

• _alexander

Medlem
    10 januari, 2005 vid 16:10 som svar på: Ny rulle. Halmstad 9/1-2005

är det ”Tylösand 2004-01-09” filmen som är ny?
    den funkar inte för mig inloggning nekas står det mad.gif

• _alexander

Medlem
    9 januari, 2005 vid 19:59 som svar på: Bilder från Dogge

hade samma problem innan men det löste sig när jag rensade temporary internet files, har satt en meningslös gräns hur stor plats mappen får ta

• _alexander

Medlem
    9 januari, 2005 vid 18:20 som svar på: Bilder från Torö 050109

inspirerande bilder!
    kan ju knappast säga att jag tänker på såna förhållanden när nån nämner stockholm blush.gif

• _alexander

Medlem
    9 januari, 2005 vid 16:47 som svar på: Bilder från Dogge

grymt fina bilder! var det du måtro som stod och fotade jämte mig med stativ och hela köret?

• _alexander

Medlem
    8 januari, 2005 vid 16:33 som svar på: Helt sjukt!

helt sanslöst! morsan körde hem från minnsejvad och blev stoppad av ett träd som hade blåst omkull på vägen så hpn backade tillbaka och typ 2 sekunder efter hon börjat backa föll en enorm ek precis framför motorhuven ! crazy.gif stammen var en halvmeter från bilen och som tur var var det bara grenar som repade landrovern lite smile.gif

• _alexander

Medlem
    6 januari, 2005 vid 20:22 som svar på: Våtdräkt mars/april-november

jag kör också 3000 dräkt och jag använder den där huv grejen utanför dräkten ( rinner inte in nått vatten alls), tycker man blir varmare då än när det rinner in vid nacker konstant när man badar

• _alexander

Medlem
    29 december, 2004 vid 18:46 som svar på: Uthyrning på Playa del Ingles/San Agustin

då kjag var där för några veckor sedan såg man vitor vid horisonten nästan varje dag varav två vred den in tillräckligt för att man skulle kunna segla

• _alexander

Medlem
    28 december, 2004 vid 10:13 som svar på: Uthyrning på Playa del Ingles/San Agustin

ett tips om du ändå ska ta bussen åk hela vägen till pozo, du får lätt segla dubbelt så många dagar som du får i bahia feliz, vinden orkar oftast inte vrida in där.

• _alexander

Medlem
    12 december, 2004 vid 09:18 som svar på: Planerade resor

hurgada i augusti

• _alexander

Medlem
    10 december, 2004 vid 20:28 som svar på: Gran Canaria nästa vecka

nord nordost/vast ar det som galler,har varit har en vecka nu och har bara fatt segla tre dagar men vafan alla var maxad 5,0 sa jag e nojd.

• _alexander

Medlem
    7 december, 2004 vid 21:05 som svar på: Att köra kite är inte bra för hälsan.

hahahaha

• _alexander

Medlem
    7 december, 2004 vid 20:52 som svar på: vart köper man bra och billiga surfkläder?

formodligen vad du letar efter boardstore
    zoovillage kanske?

• _alexander

Medlem
    6 december, 2004 vid 20:20 som svar på: Jädrar vilken go dag!!!!!!!

blaser i sverige men inte pa gc pffft!
    kom i fredags och har inte doppat tassarna annu crazy.gif
    ska aldrig mer aka hit i hela mitt liv.
    har redan planerat in hurgada som trostresa mad.gif

• _alexander

Medlem
    3 december, 2004 vid 19:24 som svar på: Åh vindsurfing hubben har ju varit nere skitlänge!

den e uppe nu iaf

Sida 29 av 37
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA