_alexander
Forumsvar skapade
-
Eriksson wrote:Troligen så kommer det bli NP’s tumhandske (stängd).
Lätt att få kramp i dom?
otränad är det ett helvete, har fått erfara detta själv men många gymtimmar och några surfpass senare tänker jag inte ens på det 😀 -
styret wrote:blues brothers.
korrekt!
släng upp en bild nu -
manno wrote:Dogge..
Jag körde med standarduniformen 5/3, skor, huva och öppna vantar. Funkade över förväntan, körde ca 45 min men hade kunnat köra lika mycket till om man tagit en paus, valde dock att sluta medans det fortfarande var kul. Men nu är det slut på den skiten! Värmen och SV är påväg!!
de va hardcore, äntligen nytt segel! -
_Alexander wrote:Ola_P wrote:Nepp, det är en förhållandevis ny film, tre bilder till…
Snart har jag ju klippt ut hela filmen…
sin city!!!!!!!!!!!!
fan jag har sett den filmen flera gånger nu men kommer fan inte ihåg nått som liknade första bilden du skicka 🙁 konstigt…
riktigt fet film för övrigt
här kommer mitt bidrag´ -
Ola_P wrote:Nepp, det är en förhållandevis ny film, tre bilder till…
Snart har jag ju klippt ut hela filmen…
sin city!!!!!!!!!!!!
fan jag har sett den filmen flera gånger nu men kommer fan inte ihåg nått som liknade första bilden du skicka 🙁 konstigt…
riktigt fet film för övrigt -
Hak wrote:han är så jävla tysk va. sanslös man… 😀
sjukt nice bakgrundsmusik till alla gallerier -
Wman wrote:Har det inte funnits nån tråd om det för ett tag sen?
jo http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=35899 -
hellgren wrote:Jaha.. Jo men dom där grejjerna vet jag, trodde att du menade nått på vattnet.
/Hellgren
go for egypt, araberna har mil bättre etikett än packen på dom vanliga turisthålorna a´ kanarieöarna, värmen i egypten är ju inte helt fel heller 😉 -
zoolander wrote:_Alexander wrote:MickeMoose wrote:rätt svarr!
🙂
här kommer en relatvit ny rulle som jag såg i förrgår, grymt kul!
the longest yard!
va den bra?
ja den va kul!
ingen höjdarrulle men underhållning va det -
MickeMoose wrote:rätt svarr!
🙂
här kommer en relatvit ny rulle som jag såg i förrgår, grymt kul! -
MickeMoose wrote:12 timmars regeln hur passerat. här kommer en bra film, älskade den när ja va liten. alla vet säkert vad det är för film men men…
water world? -
LoLve wrote:fan då måste jag också lägga in 2 gryma rullar
nr1Nr2
sluta skicka dina skitfilmer mr lolve
Green Street Hooligans -
_Frippe_ wrote:Jag har en X-Rocket 64 som jag köpte förra året. Jag valde bl a mellan JP:n också men det blev X-Rocketen pga kombinationen av bra testresultat och ett bra pris. Jag har kört brädan med en 7.5:a camberlöst freeride, en 6.0:a freestyle och 5.3 vågsegel. Min känsla är att det är en snabb bräda som tar bra höjd. Jag som klev upp från att bara ha ägt en vågbräda i många år reagerade dock på att den var lite trögsvängd. Jag tror inte det är speciellt för X-Rocketen, men den är nog helt klart mer freerace än freestyle om man säger så. Jag tycker den har funkat bäst med 7.5:an men OK även med 6.0:an på lite mer öppet vatten med visst swell. Jag tror att den korta längden (245) kör att den klarar sig bättre bland lite vågor än de gamla freeridebrädor jag ägde i början av nittiotalet.
Jag tycker absolut att Taboun är en bra bräda, men hur den står sig i jämförelse med JP:n vet jag inte. Det enda jag har att anmärka på är i alla fall som sagt manöverbarheten, men där tror jag inte JP:n är bättre utan vill man ha det ska man nog kolla mer på Mistral Syncro eller Fanatic Triple X eller kanske t o m en ”freerideorienterad” freestylebräda.Mina mått är förresten 189cm och ca 90-92 kg.
lite samma sak med jp´n den är sannerligen ingenting att ha i vågiga förhållanden men rakt fram var den kul och snabb, men att försöka sig på manövrar radikalare än carving 360 bör man nog leta annan bräda -
fastforward wrote:Bad taste?
SORRY JONAISH
fastforward har rätt, Mr jackson kultrulle Bad taste som är alltför grym! -
mr_johan wrote:Ok, grymmt bra film..
Här kommer en lätt:
för lätt! fightclub
här kommer en goding!