Forumsvar skapade

Sida 115 av 135
  • above_the_law

Medlem
    30 juni, 2008 vid 23:55 som svar på: Apel måndag
    EddmaN;478792 wrote:
    yes, nu kommer det snart lite sol oxå! jag drar ned till kohagen efter lunch o kör en session, någon mer? blackadder?

tjo!

eddman

Ironisk eller bara taskig?!

• above_the_law

Medlem
    30 juni, 2008 vid 23:52 som svar på: 09 naish gear spotted…

Brädan är ju sååååå jävla personlig hur den funkar/dunkar (stil, vikt, power e t c), men vad kör L för kite? Torch eller? Nicco Nyfiken…

• above_the_law

Medlem
    30 juni, 2008 vid 23:28 som svar på: stick iväg sourra

Johan:
    Kör du med dubbla leashes nu för tiden för att fixa handlepasses bättre, eller är det bara Naish suuuuuuuperlånga depowerlina som spelar ett spratt igen (foto nr 6);-)!
    Fin skärpa annars…
    Var soft i A-bay annars mellan 11-14…

• above_the_law

Medlem
    30 juni, 2008 vid 07:45 som svar på: Apel måndag
    kvabbso;478762 wrote:
    Jaså du ska ner och bada?? ;-D

Tja,
    varför inte ta ett riktigt dopp efter att ha svettats litervis i våtdräkten?!!!
    Själv då?
    Nej, nu drar jag…. Försenad som vanligt….

• above_the_law

Medlem
    30 juni, 2008 vid 07:43 som svar på: Apel måndag
    Milkman;478765 wrote:
    Det blåser fint i apeln nu. En vindsurfare bara än så länge.

Passa på att testa lite Ozonegrejjor när ni kommer ner, ligger och väntar på er på stranden redan nu.

Drar NU!
    Tack för erbjudandet.
    Får väl se om man har tid nog att inte köra sina BEST- och Flexi-kites hela tididen😉
    Ses i viken eller Läjet då.:laugh:

• above_the_law

Medlem
    30 juni, 2008 vid 06:38 som svar på: Apel måndag
    räggi man;478743 wrote:
    Det kanske kommer någea pingviner och hårda gruvarbetare från kaukasus…. lär ju inte vara något badväder http://www.windguru.com/se/index.php?sc=47945

Och så jag då som drar från Billdal om ca 15 min:tongue: !
    Kör till ca 13.00. Måste sedan göra en autoreply om SEMESTER och sista mån.rapporteringen innan ”full” semester inträder.
    Börjar med bbq i Billdal som avskedsfest i kväll, innan vi drar till Guethary (Biscaya):laugh: http://www.surfline.com/surf-report/guethary-france_6078/travel/

Stebe: Kommer ni förbi?!

• above_the_law

Medlem
    29 juni, 2008 vid 08:51 som svar på: Nyheter på www.mikeblomvall.com

GRRRRAAAATTTTIIISSSS, Mike!
    Synd att du inte fick revansch, men 4:a är ju faktiskt kanoooooooners:-)! Men nästa gång blir det nog ”pallen”…

• above_the_law

Medlem
    27 juni, 2008 vid 11:40 som svar på: Fan Va Bra Mike!!!!!

Wörd, wööörd!

• above_the_law

Medlem
    27 juni, 2008 vid 07:40 som svar på: Bilder super hemliga surfstället

Weltklasse Huge:-)!Om det där var ”B”-sidan så är det jevligt bra reklam för sufmaget. Något som du släpper i egen regi (web eller blaska), eller är det Mathieu:s Nordic Surf Mag du menar?
    Dom bilderna borde annars varje vågsurfbräde-krängare vilja ha för att få fart på surfintresset i Svedala (inget som vi andra önskar så klart, ha ha)!

• above_the_law

Medlem
    25 juni, 2008 vid 22:31 som svar på: Lite lite Abay 24 juni

En sån kväll!
    Synd att man bara kunde köra från 18-19.30 bara, och att stroppinfästningen på min vågbräda fuckat ur… Har dock ikväll kört i den sista epoxyn som jag haft liggande tillsammans med mikroballonger och väv, så imorgon är den nog med igen i alla fall:-). Alex: Det var därför jag körde min freestyle-planka…
    Hajjar att ni som var kvar (eller Arild som kom när jag gick upp), fick ytterligare några timmar skön suuuuuurf. Grattis!

• above_the_law

Medlem
    23 juni, 2008 vid 23:41 som svar på: Stort i apel idag måndag

Gott kört Falle:-)!
    Men jag tror nog att det var mer cleana vågor i Läjet idag med 5:an…
    I morgon bitti kan det nog vara magiskt också! Får se om jag orkar upp i tid innan jobb i Halmstad…

• above_the_law

Medlem
    23 juni, 2008 vid 22:49 som svar på: En som det inte är synd om…

Gott, snart är jag också i Biscaya:-)!
    Har hyrt lägenhet i Guethary 5-11 juli och Biarritz 12-19 juli, så om någon är i faggorna så får ni gärna höra av er. Skulle uppskatta surfsällskap och kanske en partykollega eftersom det bara är jag, Caroline och min son Filip som drar. Vi drar nog redan i början av v27 för att njuta av vågorna och atmosfären i St Malo, Les Sable, Lacanau, Les Dune/Arcachon, Mimizan, Hossegor, etc… Sedan blir det väl några dagsutflykter till norra Spanien under tiden där nere för att köpa billigt vin mm:-).
    Kommer att kolla av min mobil med jämna mellanrum: +46706695030
    OBS! Kommer nog mest att vågsurfa men det brukar vara en stadig och konsistent em-bris, så kiteprylarna är självklart med i takboxen.

• above_the_law

Medlem
    22 juni, 2008 vid 22:03 som svar på: Läjet måndag

Tjohoooo!
    I morgon em/kväll går det av i Läjet eller Vilshärad… Äntligen!
    Fast det var ju bra på midsommardagen i Bohuslän också:-) (se kassa foton med mobilen innan vi gick ut på vattnet).

• above_the_law

Medlem
    22 juni, 2008 vid 16:37 som svar på: Fahlensurf.se i ny skrud
    WakeNils;476721 wrote:
    nice falle o co! grymt med ett maffigt bildgalleri också
    jag tycker det är jobbigt att ni flyttat shopen, förut kom man alltid fram till antingen fahlens eller surfers när man tog en gata på måfo i varberg, nu halveras chansen om man ska till surfers… nya shopen är iofs lätt att hitta till så det är ju en fördel

Håller med Nils.
    Fan vad snyggt bildgalleriet är! Särskilt proffsigt är ju introt med stjärnorna som flyger omkring:laugh: .

Imorgon em går Läjet av:smile: !!!!!
    Bra möjlighet att ytterligare fylla på med sköna foton kan jag gissa…

• above_the_law

Medlem
    22 juni, 2008 vid 15:42 som svar på: Fahlensurf.se i ny skrud

Riktigt snygg och funktionell, lättnavigerad sida Team Fahlén!

Nästan lite väl clean om man ska vara petig… Saknar faktiskt en känsla av sann värme (färger), glädje & Hawaii-känsla, som jag ju vet att ni besitter:-)!

Sida 115 av 135
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA