Forumsvar skapade

Sida 116 av 204
  • adde

Medlem
    10 maj, 2005 vid 08:08 som svar på: Bilder fr Klitmöller mm

Fan, det där ser bekant ut…

• adde

Medlem
    10 maj, 2005 vid 07:54 som svar på: Vilka segel har bäst bottendrag för tidig planing?

I windsurfing UK’s förra, eller för-förra nummer testades ”crossover” segel, men några freestylesegel slank med. Har det inte i huvudet men kan kanske komma med en ytterst komprimerad sammanfattning i morgon.

/adde

• adde

Medlem
    10 maj, 2005 vid 07:46 som svar på: Öland 14-15 maj

Fan nu har dom droppat prognosen på både gurun och centralen… jag blir tokig om det inte blir lite vågor snart.

/adde

• adde

Medlem
    9 maj, 2005 vid 14:30 som svar på: Öland 14-15 maj

Wettercentrale och vindguru visar N-NNO 15! då skall man väl segla trollis laugh.gif laugh.gif

/adde

• adde

Medlem
    4 maj, 2005 vid 06:30 som svar på: Klitmöller till Kristihimmelfärd!

Ja, du förtjänar massor med vind så du inte kan testa din nya Chilli. Rätt åt dig!

/adde

• adde

Medlem
    4 maj, 2005 vid 06:29 som svar på: Sugen på Chile!?

Air France sabbade MASSOR med brädor till och från Maui, sen skulle dom ha $250 för besväret!

/adde

• adde

Medlem
    3 maj, 2005 vid 13:26 som svar på: Klitmöller till Kristihimmelfärd!

eller wettercentrale… ser fin-fint ut…

/adde

• adde

Medlem
    3 maj, 2005 vid 12:29 som svar på: swedish local

Where do we sign up?

/adde

• adde

Medlem
    3 maj, 2005 vid 08:18 som svar på: Gwc till haga park!

Svar till:

Ja du Adde,
    Satt precis och funderade på Klittan och kollade in Windguru prognosen.
    Vårt team är minimerat till Radical-farbröderna (Pelle, Jocke, Erik, Bengan och Martin) så sjön är inte något krav.

vi ligger stand-by till i em. eller imorgon och ser om det bättrar sig på V-kusten.

[/ QUOTE ]

Åfan, BFC-Oldboys on tour. Det är boule på heden annars laugh.gif

På wettercentrale verkar det inte som om vinden orkar över danmark och in hit.

/adde

• adde

Medlem
    3 maj, 2005 vid 07:41 som svar på: Gwc till haga park!

Har ni bestämt er? Jocke tyckte Klagshamn men han är ju jävig laugh.gif. Hade vi inte bokat Öland hade nog det blivit Klittmöller, ser riktigt okej ut på prognosen – verkar som delar av VVK åker dit – men när sjön är ”oanvändbar” så kanske det är uteslutet för er del?

/adde

• adde

Medlem
    2 maj, 2005 vid 13:50 som svar på: Vem säljer Fiberspar i Sverige??????

Sådär jättesvårt är det väl inte?

Här finns Gaastras guide för att rigga när rullen är ”längs seglet” och rullarna på förlängaren är på motsatt håll.

B31.jpg

A8.jpg

/adde

• adde

Medlem
    2 maj, 2005 vid 11:41 som svar på: Vem säljer Fiberspar i Sverige??????

Vilken ÅF har du hittat?

Mina är snart 2 år och fungerar klanderfritt än så länge. Smörjer dem med lite teflon då och då. Inga tecken på slitage på dem än, har haft dem på utsatta stränder som Fuerte och Maui. Har dock inte kört dem på mer än 28 cm förlängning (den som är 40cm), har en 26:a och en 40:a.

/adde

• adde

Medlem
    2 maj, 2005 vid 06:38 som svar på: Boende & Priser till MAUI

Jag skrev ned endel om resan vi gjorde i mars/april. Klicka på länken nedan in min signatur…

mvh
    adde

• adde

Medlem
    29 april, 2005 vid 07:30 som svar på: Vem säljer Fiberspar i Sverige??????

Jag har en 26cm och en 40cm och de är rikigt bra! Dock ej köpta i sverige eller till salu laugh.gif

Har du kollat på StreamLined nya för pinne? Verkar vara enda vettiga alternativet.

/adde

• adde

Medlem
    29 april, 2005 vid 06:36 som svar på: Björkäng eller Torkelstorp i eftermiddag / kväll?

Jag åker via Uffe och hämtar loss mina plankor – får se när jag dyker upp.

/adde

Sida 116 av 204
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA