adde
Forumsvar skapade
-
I windsurfing UK’s förra, eller för-förra nummer testades ”crossover” segel, men några freestylesegel slank med. Har det inte i huvudet men kan kanske komma med en ytterst komprimerad sammanfattning i morgon.
/adde
-
Fan nu har dom droppat prognosen på både gurun och centralen… jag blir tokig om det inte blir lite vågor snart.
/adde
-
Wettercentrale och vindguru visar N-NNO 15! då skall man väl segla trollis

/adde
-
Ja, du förtjänar massor med vind så du inte kan testa din nya Chilli. Rätt åt dig!
/adde
-
Air France sabbade MASSOR med brädor till och från Maui, sen skulle dom ha $250 för besväret!
/adde
-
eller wettercentrale… ser fin-fint ut…
/adde
-
Svar till:
Ja du Adde,
Satt precis och funderade på Klittan och kollade in Windguru prognosen.
Vårt team är minimerat till Radical-farbröderna (Pelle, Jocke, Erik, Bengan och Martin) så sjön är inte något krav.vi ligger stand-by till i em. eller imorgon och ser om det bättrar sig på V-kusten.
[/ QUOTE ]
Åfan, BFC-Oldboys on tour. Det är boule på heden annars

På wettercentrale verkar det inte som om vinden orkar över danmark och in hit.
/adde
-
Har ni bestämt er? Jocke tyckte Klagshamn men han är ju jävig
. Hade vi inte bokat Öland hade nog det blivit Klittmöller, ser riktigt okej ut på prognosen – verkar som delar av VVK åker dit – men när sjön är ”oanvändbar” så kanske det är uteslutet för er del?/adde
-
Sådär jättesvårt är det väl inte?
Här finns Gaastras guide för att rigga när rullen är ”längs seglet” och rullarna på förlängaren är på motsatt håll.

/adde
-
Vilken ÅF har du hittat?
Mina är snart 2 år och fungerar klanderfritt än så länge. Smörjer dem med lite teflon då och då. Inga tecken på slitage på dem än, har haft dem på utsatta stränder som Fuerte och Maui. Har dock inte kört dem på mer än 28 cm förlängning (den som är 40cm), har en 26:a och en 40:a.
/adde
-
Jag skrev ned endel om resan vi gjorde i mars/april. Klicka på länken nedan in min signatur…
mvh
adde -
Jag har en 26cm och en 40cm och de är rikigt bra! Dock ej köpta i sverige eller till salu

Har du kollat på StreamLined nya för pinne? Verkar vara enda vettiga alternativet.
/adde
-
Jag åker via Uffe och hämtar loss mina plankor – får se när jag dyker upp.
/adde