adde
Forumsvar skapade
-
Jag kan meddela att Chango 65 och 75 kommer inte kommer ändras nämvärt, men 85:an blir omgjord och en 95:a kommer på programmet.
/adde
-
2005 står det, inte kan man väl lista 2004:or då?
/adde
-
Jag var där 3 veckor i vintras. Hade vind ungefär varannan dag, några dagar med bara vågsurf och några helt utan surfaktivitet. Vinden är byig och vattnet choppigt, men vi hittade några alternativa spots där det var lite bättre)
Vi bodde i bungalows norr om tarifa (vid las dunas), till ett hyggligt pris. Då ingick vildkatter.
Bil är nästan ett måste, nästan oavsätt var du bor.
/adde
-
Hehe, jag vill bara hålla mitt register över vad alla seglare, svenska som utländska, har för brädor/segel/master/bommar/dräkter/selar/tampar/stroppar/fenor/badbyxor/takräcksvadering/sommardäck/segelbag/tandkräm/flick-/pojkvän/favorit-mat/lagningar/bicepsmått uppdaterat.
/adde
-
När bytte han då? Och varför har inte jag fått veta nått?

/adde
-
Vuxna män kör på playmate!

/adde
-
Jag får ett mail varj 15:e dag där det står att min annons är ”på väg ut” då kan man välja att förnya (dvs ytterligare 15 dagar) eller låta den självdö.
Får inte alla det?
/adde
-
Kemi tror jag det var.
/adde
-
Tänk på att det är vinter! Köp och sälj tokdör under hösten/vintern. Så var det även tidigare, den enda aktiviteten då var att folk bump:ade sina poster…
/adde
-
Hur många segel skulle du ha sa du?
/adde
-
Du har PM (om en minut)
/adde