Forumsvar skapade

Sida 103 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 17:00 som svar på: POLL: Har Keppler alla hästar i hagen?

Nog är han lite skum, bara beställt en gång iof, fick rätt storlekar men det enda seglet var av fel årsmodell och redan öppnat (fick iaf inga klibbor och nyckelring med det, fick det med det andra). Jag lipade dock inte då det var så sjukt bra pris på det (kostade väl hälften mot vad det kostade i sverige, och då jämför jag den årsmodell jag fick med samma årsmodell i sverige).

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 16:56 som svar på: Habo Ljung 18 sept – Bilder

Har du fler bilder på mig? Kör de tejpade simmer seglet till vänster översta bilden..?

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 16:40 som svar på: POLL: Har Keppler alla hästar i hagen?

wwwerner the serious salesman stod det längst ner i ett av hans mail…. och det har han hållit så långt!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 15:34 som svar på: Bilder Åsa 2005-09-18

Grymma bilder igen Yann men jag vill se mera!

Maila länk till lars.kallberg@home.se

Tack!

/Lars

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 14:05 som svar på: masten går inte att dela…

tack för tipsen! underbart smart! laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 13:49 som svar på: POLL: Har Keppler alla hästar i hagen?

Jag fick en Fanatic freewave 2005 idag. Tog lite drygt en vecka. Hel och snygg. Inga problem… grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 13:32 som svar på: fan tysken sluta nu

Fler annorlunda annonser

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 13:03 som svar på: TEST: Naish Playmate 116

Det är den bästa.
    69.5cm

7p

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 12:52 som svar på: Vart på jorden blåser det bäst i oktober?

Mistralvindar på Sardininen kanske?

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 12:41 som svar på: Vart på jorden blåser det bäst i oktober?

egypten fortfarande bra om du vill ha det lite billigare…

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 12:24 som svar på: Sweden Windsurfing Tour 2006

Jag tror på mer sena och tidiga tävlingar.
    Inga under julimånad. Folk har familj.
    Sedan blåser det sällan under denna månad, inte ens för Formula. Sedan sätt upp tre st tredagars tävlingar.
    Större chans att genomföra en tävling då.
    Ha reservhelgen klar om en tävling ställs in. Alla vet då Jaha öland blev inställt då blir det tävling i ex Lomma (datum skall vara klart).
    Varför tre tävlingar. Jo mina vänner bensin är dyrt. Mindre konflikt med arbetsgivare om ledighet då och då.
    Jag anser att det dog när man ett år körde 3 tävlingar under en Juli månad. Kul att tala om hemma att du sabbat hela semmestern för dom.
    Sedan skall klubbarna göra markarbetet lokalt.
    Vi har även att vi inte haft nån tävling i år.
    Ett tiotal helsidor om våra seglare i lokalpressen plus lite lokaltv och radio. Tack vare detta så har vi när vi kör en tävling inga problem med sponsorer.
    I år skulle vissa stjärnor från västkusten sköta marknadsföringen när dom fick låna vår strand för att köra en tävling. Detta är enda gången som det hänt något på vår strand som inte ens blivit nämnt i massmedia.
    Tycker idag att förbundet är vi och dom.
    Ingen kontakt överhuvudtaget med klubbarna. Måste vara unikt i idrottssammanhang. Detta är inget som uppstått nu.
    Så har det varit ett tiotal år.
    Vet att för i tiden fanns det en smålandscup för att få segla i dom stora tävlingarna var man tvungen att ha resultat där. Vet att när vi körde denna cup var det ett 50 tal seglare.

Kenneth/ÖWC

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 11:32 som svar på: TEST: Naish Playmate 116

Skall bli intressant och se hur den fetbreda JP -06 uppförsig.

7p

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 08:35 som svar på: Rösta på bästa vågseglingsspotten i Sverige

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 08:15 som svar på: Tack Konfen!

Jag kör faktiskt på några gamla segel än från 93 (Sailworks) och under alla år jag använt dessa så har jag inte låtit dom ligga å bli snustorra innan jag rullat ihop dem.
    Det värsta hinner rinna/torka av medans man byter om, sen rullar jag ihop dom. Att jag heller inte spänt fast dom på taket med spännremmar har ju gjort att dom trots alla år ser riktigt fina ut !

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2005 vid 07:58 som svar på: Knäproblem!!??

Ett svar på din hypotetiska fråga (som för ett surffreak blir mer än hypotetisk när det börjar blåsa på):
    Om det nu är så att du har en relativt lindrig knäskada där främre korsbandet är helt och meniskerna klarat sig så är risken stor att du drar på dig en allvarligare skada om du åker ut och surfar (eller spelar fotboll, innebandy, basket mm) innan skadan läkt ut. Och då blir det i värsta fall ingen segling nästa säsong heller. Tyvärr. Så lyd gärna de kloka råd du fått hittills!
    Christer O (Tungsurf, allmänläkare och kronisk backdoktor i Kungsberget)

Sida 103 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA