anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem14 september, 2005 vid 14:54 som svar på: Vill nån köpa ett bra lås till bilnycklarMäh, det enda nöjet med att ha en gammal sunkig bil är ju att man har kunnat vara säker på att ingen snor bilen med nyckeln, men nu får ju ni med lyxbil det också. Orättvist!
-
Svar till:
Svar till:
Visa lite SOUL Ila! Det finns vågor så det räcker i Lejjet. Det där är ingen attityd som går hem i Lejjet.
/Local[/ QUOTE ]
Vågorna i Lejet lär ju inte räcka, för det kommer ju inte bli nå vågor där imorrn!!

Kom igen nu, finns väl inte nån (ens anonym) som inte uppfattar ironin i denna tråd. Måste väl va möjligt att få försöka lätta upp stämmningen en aning nu när de ÄNTLIGEN ser ut att kunna bli åka av på riktigt!!! Man känner sej ju speedad som f..n inför morron dagen. Hur ska man kunna sova i natt????
[/ QUOTE ]
Eftersom jag aldrig seglat i Lejet och endast ett fåtal gånger i Apel så har åtminstone jag svårt för ironin! Antar att det är Lejet som är bäst i Vbg idag alltså?
-
anonym-anvandare
Medlem14 september, 2005 vid 13:20 som svar på: Vill nån köpa ett bra lås till bilnycklarHur många svar har du fått??
-
Toppen, tack! Jag tar gärna emot fler tips. vi är totala nybörjare.
-
Rambo, skulle inte du till Varberg idag???
-
Var precis ute på Roxen (ja, innsjö) med 6.0 och 130 liters bräda (väger 100). Det fanns inte en chans att hålla de grejerna. Så försök inte ens. (Tyvärr den sura sanningen). Jag hade dessutom så mycket uthal att seglet nästan sprack…
-
Hmmm… har själv 115 liter + 4,7 som minsta… men har ingen aning om vad jag ska ha för fena??? liten/stor race (rak?) eller en freestyleaktig? Lite inomskärs så vågmässigt ska det inte bli så mycket…
/en baddare på att vara badare
-
Bara man tar med mastförängaren och lite sexwax…hmmm…….öhhh……..
-
Körde Vilshärad i morse, var tamejfan bland det bästa jag kört i Sverige så om ni vill ha bra surf på SV så åk dit!! Bra vinkel, mycket vind och grymma vågor!!
-
Jag skulle prova.
kör själv med minsta segel 7,0 väger ca: 70KG
Klart att man kan bli jävligt överriggad ibland.
Men det är ju ändå roligare att surfa än att sitta på landbacken och glo. /Överriggad -
såg här i noorrland en husbil med texten
rullsand webproduction eller nåt
tänkte om det var vindsrufare såg dem bara köra förbi.
//summer hoth -
ja nu har ju vinden vridit mer till västlig, så fiskebäck är kanske inte så dumt!
-
jag tror att Askimsviken är det som gäller idag! Är själv ganska grön vindsurfare med en överriggad 130 liters fanatic X ray med 6,3 segel. Så det blir för mig att kika lite nere i viken på de stora pojkarna kör mot näset förbi macdonalds sedan svänger du in vänster vid Askim hult kör rakt fram till campingen.. annars kan du alltid köra mot aksimsbadet och stå där och kika då följer du bara daghammarskölds väg ut..
-
Äh va fan jag drar ut vid 17 tiden, man kan ju inte mer än misslyckas.
Är så j..vla sugen, det blir Björlanda, OverPowered.

MVH Andreas -
sitter i samma sits. 6.4 kvm
fast på östkusten. man kan ju alltid
sticka ut och hoppas på att det avtar något.
Annars kan man ju titta på alla andra och
glädjas