anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Björn, ska du upp till vejby imorgon kanske jag
kan åka med dig från Lund? Jag har grejorna hemma
så det är bara jag och jag ska köra mc ner så därför behöver jag inte åka med tillbaka. Men ska du inte
köra förrän efter 16?/pepe
-
anonym-anvandare
Medlem13 september, 2005 vid 12:00 som svar på: Sportspegeln söker äventyrssporterhej
ska säga till en av mina bästa surf vänner som jobbar som sändningsproducent på sportspegeln! -
anonym-anvandare
Medlem13 september, 2005 vid 11:26 som svar på: Ang kulingen Onsdagen den 14. Panik-köp/sälj?!Jag kan leverera på sträckan:
Lund (där seglet är nu) upp till Apelviken. Ev. Halmstad.
/M -
Det här var ju sjukt kul!! hittade mit gamla hus i honolulu!!
-
Just nu ser det väl bättre ut på EM. Det ska ju vrida mer mot väst.

-
anonym-anvandare
Medlem13 september, 2005 vid 09:55 som svar på: nu ryker alla rekård kålla mitt nya vapenÄr det minsta slalombrädan, 54 bred?
/ Pär -
Det är nu man betalar för 130 liter bärda och 6.0 som minsta segel….
Attans, inga pengar att köpa saker för med en gång heller
-
Motorbåten Wally 118 är i alla fall det fetaste som har byggts. Kolla in filmen på Wallyhemsidan.
/NR
-
Alltså en Pro limit cruiser sittsele. Den röda.
-
Var det är bättre än i Varamon? Tänk norrut = längre sträcka för vågorna att bygga (Vättern fortsätter tre mil till från Motala…). Tänk också stengrund/pointbreak för mycket mer konsistent bryt. Tänk också gärna en liten udde som vågorna vrider lite runt… Det ser ut att fungera imorgon, plugget får kanske vänta =)
Kolla http://woodshole.er.usgs.gov/staffpages/csherwood/sedx_equations/RunSPMWave.html
Lutar åt medelvågor på 1,8 meter imorgon =) De största blir nog en bit över två!/Stefan (densamme som ovan)
-
Kör exocet med någon liknande idé? Någon som vet hur det fungerar?
/björn

-
Nä, det blev nog ett missförstånd!
Jag menade bara att det var ett ovanligt lätt ex. han fick låna. Mina nya brädor e standard!
Ska ut o hårdtesta dem imorgon, då får vi kanske även se om de duger i hårdvind;)!MVH
Living -
anonym-anvandare
Medlem13 september, 2005 vid 06:57 som svar på: Vattenstarta? Rätt surfutrustning?Tack för svaren:)
-
Kom till Varberg! Om det inte blåser kan man ju slösa bort pengarna och tiden i Shoppen