anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem26 augusti, 2005 vid 10:12 som svar på: Träningsläger/-helger på Öland i vår??Kontakta mig, har viktig info!
-
Stockholm fy fan det suger pung o kite där har jag hört ungerfär lika dåligt som Norrköping.
Jag går på folkgögskolan i eslöv inte berga.
Gurra -
Ja då var det tur att man inte satte sig i bilkö igår kväll!!
Andi -
anonym-anvandare
Medlem26 augusti, 2005 vid 07:38 som svar på: Skön video från Gisela 11 år, helt cool!Hur coolt som helst.
-
det ska tydligen blåsa där nere nu ja sitter i kungsbacka o här e det bra vind så det är väl bara att köra .sammi
-
Jo det slutet kom fort. Körde i tollenäs, kom dit, sydost men det skulle vrida till sydväst så vi hängde på 6,7 och gav oss ut. Men för andra dagen i rad sket det sig , vinden vred till väst på ett par sekunder…lyckades plana två vändor innan det dog ut helt…en hel dags väntan på surf slutade tvärt med svordomar och div. utbrott.
Så gick det till i stenungsund igår!
/P-E -
det var bra vid 8 som sagt kan ringa hem till tjejen o kolla om det e nån vind fast sen tycker ju hon det blåser bra flaggorna rör sig
.sammi -
grym vind i rågelund när ja åkte till jobbet vid halv 8 idag fredag massa vita gäss hoppas det inte vrider mer till nord bara så om ni kan stick dit nu va bra tryck
.sammi -
jaha, det kom när jag åkte
då vet du att nästa gång är det min tur
/tbsurf
-
ja, det undrar man nog oxo – kan inte ngn please nämna några länkar till butiker med kläder ( kiteboarding relaterade ) ?

-
ahh, Olofsbo rockade igår!
Mellan 12-15 m/s tills sjusnåret i går kväll och riktigt sköna vågor

Skulle du hem till ön under helgen mannen? Dyker ev upp på sön, får dra en kaffe då!
//alex
-
Ok, jag ska ringa mr anonym!
//el_duderino
-
Ser bra ut Magsnus och Phi-Lee, våga att ringa och säga att det blåser nästa gång.