Forumsvar skapade

Sida 196 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 05:10 som svar på: Varberg 10/8

verkar som om det blir W-NW idag (ons) o uppehåll mot kvällen. Apelviken e grymt, men Björkäng (ngra km söder om Lääjet) passar bättre om det vrider för mkt på nord.

//alex

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 22:16 som svar på: One board ?

jag skulle garanterat kolla Tabou rocket modellerna.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 21:37 som svar på: STHLM – Tisdag, onsdag NO?

First-time på Skälåker idag:
    erfarenhet: 2 sorters blodsugare finns där
    1. mygg i mängder
    2. parkeringen (10 spänn i timmen)
    det blir nog ingen Skälåker för mig förräns i september eller senare när risken för blodsugare minskar eller chans för vind är 100%.

Det blev några minuter surf i spöregn. Då försvann plötsligt alla kitare från vattenytan och vindsurfarna rusade in.

Annars tyckte jag att spotet är väldigt bra, en mini-Haga Park.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 21:17 som svar på: Vart är det bäst kiteförhållande vid N-NV

hmmm, tell me

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 21:06 som svar på: Vart är det bäst kiteförhållande vid N-NV

Är det apelviken eller björkäng eller vart i varberg är det bäst att köra när det blåser NV? blåser det in mot land eller måste man köra snett utåt?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 21:05 som svar på: Sista försöket nu….

Jag finns i Göteborg, om du vill klämma på grejorna!
    Thomas

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 21:02 som svar på: Surfa vid Vätterstranden utanför Jönköping

Södra delen av Vättern är helt kass.
    Det var där jag började en gång och det är ett under att man inte tröttnade. Tur att Ragge fanns ute vid Landsjön.
    Problemet är delvis alla berg runt Jönne som skapar ständig turbulens. Byigt värre och dessutom blandad riktning.
    Så visst är nordlig riktning bäst som du skriver, men väldigt ovanligt (rak nord). Detta händer mest sen höst och vinter och då är det snorkallt och de små, alldeles för täta vågorna blåser sönder.
    Man ångrar ju inte flytten till Halmstad!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 21:00 som svar på: Sista försöket nu….

Tjena, en 2004 nitro 14 m2 med recon2 bom, eller en 2004 co2 12m2 med recon2 bom, båda i bra skick, plus mystic magic sele för totalt 4900 kr. Pump och bag ingår
    Bättre pris hittar du inte, jag måste ha pengar till tändläkare avgifter.
    Thomas
    happyuncletoms@hotmail.com

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 20:59 som svar på: hjälp

Svar till:

Svar till:

Svar till:

eddie vad tycker du om cabrina e dom bra?

[/ QUOTE ]

Skitbra… första halvtimmen i alla fall, innan luften har pyst ut.

[/ QUOTE ]

haha ja för så är det verkligen

[/ QUOTE ]

hihi smile.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 20:56 som svar på: EH – drake

Ähh.. Jag håller med. är en jävla massa tjat om EH är bäst på detta, EH är bäst på det andra. Allt annat är är värdelöst/långsamt/håller inte luften/”annat drygt uttalande utan erfarenhet” och allt som inte är EH suger. Framför allt ifall det bygger på någon annan teknik som jag inte ens testat för då är det ju ännu sämre. Och det kan jag passa på att racka på så fort någon som använder den talar om vilket ämne som helst.

Helt ärligt så är svaren här otroligt vinklade och man tar alla möjligheter att snacka skit om något annat märke eller teknik. Detta gäller inte alla, en del accepterar andra märken trots att de själva säljer/använder/förespråkar annat än EH. Men för EH gänget så är nivån samma som jag känner igen från min kusins skolklass.

/Trött nybörjare som garanterat tar alla svar här med en nypa salt och visar vad jag tycker om EH folket med plånboken. Som EH säljare skulle jag bli lite lessen.

(Att ”racka på” betyder ung. ”att dissa”.. Detta vet inte min kusin så jag ger en översättning till klasskamraterna)

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 20:54 som svar på: Skimboarding.

Der sker efterhånden en del på skimboard scenen i Danmark. Boards kan købes i flere butikker. Se http://www.skim.dk eller http://www.skimboard.dk for mere info.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 20:17 som svar på: North 06 online

Yes, så ska segel se ut!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 19:51 som svar på: Skälåker i kväll!

kom gjorde ju man men inte vinden. frown.gif
    men man var inte ensam där på årets största bomköring räknade till upp mot 50 bilar på parkering.
    hade väl max på gps 5kn men det var när jag gick hem.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 19:27 som svar på: Sista försöket nu….

Begagnat paket kite 14 max 2 år gamal eller så med 140×35 bräda

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 19:00 som svar på: märke?

Hej eddie de va ja som köpte din 17 och kan meddela att efter rep av en bladder som pyste när jag fick den har det funkat bra trots en del crasher när jag lärde mig.

/Jonas

Sida 196 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA