Forumsvar skapade

Sida 198 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 13:15 som svar på: Ny kolbom

Jag blev inte nöjd med Chinooks nya frontbeslag alldeles för mjukt om man kör med std mast.
    I mitt fall en alubom som annars är kanon.

Har tittat på Gun, också ledade front, som ser betydligt stabilare ut. Rören vet jag inget om.

H-J

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 12:06 som svar på: nån mer som vill ha en brunotti planka

Svar till:

FNA HELLER SNACKA SKIT INTE EN ENDA KNÄCKT BÄRDA IÅR!!!

UNI glas o träkärna, Bertrands bräda byggd på samma konstruktion av Chrille… det enda rätta med andra ord!!!

[/ QUOTE ]

Säljer inte du denadär BH-kite brädor åhhh drakar? För feta kitare.

Fredde

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 12:01 som svar på: nån mer som vill ha en brunotti planka

Ähhhh kolla på kiteforum.com flera missnöjda kunder!

Köp annan bräda!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:30 som svar på: Björlanda ikväll?

De menar nog Rågelund i södra änden av Åsa under järnvägsviadukten. De blir bättre än Gottskär om det nu blir NV cool.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:26 som svar på: nån mer som vill ha en brunotti planka

Va jag har hört så är det en riktig skitbräda!
    Många reklamationer.

Fredrik

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:23 som svar på: JP real world wave 76?

Tack! Nu fick jag mina förväntningar bekräftat!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:17 som svar på: nån mer som vill ha en brunotti planka

pris, bild, länk??

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 10:58 som svar på: Rädda Fiskfabriken!!!!!!!

Yepp! och här kommer en färsk rapport från danmark om hur man försöker stoppa utbyggnaden!
    =====
    Kanon og tak. Vi har bla. fået PWA direkte fra Maui til at fremsende en insigelse til Viborg kommune mod projectet. I morgen aften holdes generalforsamling i klitmøller, hvor en ny forening stiftes ”Savemiddles.com”. Der har været store artikler i danske aviser etc. Vi gør ALT hvad vi kan for at forhindre projektet. Se bla. http://www.riders.dk

De lover kanon vind i Klitten i morgen aften og hele torsdag. Jeg planlægger at køre derop. Håber det bliver fedt! Har du haft nogle dage på vandet????
    =====

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 10:46 som svar på: blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?

Svar till:

hej jag har precis vaknat och enligt mina rtäd blåser det ingeting… men hur ser det ut hos er? var i så fall?

[/ QUOTE ]

fa va mycket brudar som börjat. kul. men ni kanske skulle byta märke från cabrinha till något vettigt…

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 10:42 som svar på: Skälåker i kväll!

kommer förmodligen omvinden kommer vilken tid dra ni dit.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 10:20 som svar på: Var kör ni idag???????????

Tja
    Menade Ringhals så klart. Blir det inte lite för mycket nord för apelviken
    Kelso

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 10:20 som svar på: Var kör ni idag???????????

Nejmen inte Gottskär på NV. Blir liksom inget bra…

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 09:55 som svar på: Rigga Simmer Zero seven 8,3?

Tackar så mycket för tipset

Mvh Björn

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 09:26 som svar på: Bussgods?

Tror att DHL enbart kör för företag, jag försökte skicka någon gång och de sa att jag kunde dra åt h… Om du dessutom skall transportera dig själv: Ta det med Swebus! De har aldrig fulla bagageutrymmen, om du har riktigt tur kan du nog tom. gå dit, ge busschaffisen en hundring, lägga in sakerna och ha någon att hämta det hela där bussen landar.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 09:19 som svar på: Sopot i Polen

Jag läste ett repotage i från en engelsk surftidning och de verkade vara riktigt bra i Polen.

Sida 198 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA