anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
måste man stå i stropparna när man gör det?
(hoppar) eller det går utan 
-
Kusligt!
-
Sjukt oseriös film. Jag tror att allr är icensatt och ihopklippt. WCL är mer seriösa ä så..
/Carl XVI Gustav
-
Jag kan mycket väl åka till Klittan nu i veckan. Tis-ons till lör-sön. Inga problem!
Hör av er, avresa från göteborg. 070-579 0222
Fredrik -
Tjena
Mitt förslag är: Köp Zoolanders kite.
Jag fixar Världens bästa bräda och en jäkla bra sele för 5500 ink moms. Båda nya!Brädan är en Stonker 47, (147cm x 38.5cm x 2cm x 2kg) Handgjord av Alex me crew i Melbourn Australien. Förmodligen den bästa brädan som fins för större killar. http://www.stonker.com.au/147.shtml
(Du kan få vilken storlek du vill på brädan men jag rekomenderar denna för dig). Grafiken bestämmer du själv.
Selen är en prolimit kiteseat pro.Maila eller ring: milky [a] kitekraft.se 073-141 19 10
/Jens
-
Örsten heter stället vi surfade på, se inläggen.
Umeå lördag…Det jag kan tillägga är att det är skyltat med små blå skyltar ”Örsten”.
Det blir nog en mera njutbar surfing imorgon än i söndags.
Nordost, 8-12 m/s. God sikt.
MVH. Tomas -
Det måste ha varit Robbans.
Den visade på 38,7.
Vilket visade sig vara en spik.(Kastfall)

-
Nej!
Du kan inte köpa dom grejerna, för gamla. De skall slängs på tippen. Testa och hyra utrustning i Varberg en dag, är det skoj så köper du nyare beg prylar.
/Lars
-
va har han för adress nu igen…
-
vad är fördelen med mindre brädor…planar dom snabbare eller?
-
Surfcompaniet i Göteborg har en W55 också. Den kräver sin man, men ropar på en när man tittar på den.
-
Du har helt rätt!
Givetvis ’är man en av dessa gubbar a 75-80kg och givet vis har man en 68l vågis. Grymmt de stora dagarna. OK visst är det lite slöseri i Sverige men de dagar då det blåser är det värt det. Sedan finns ju alltid den möjligheten att istället för att rigga ner från 5.0 och 78l så byterman bara brädan, vilket ju går väldigt mycket lättare givet att man orkat att släpa med sig extra prylarna. -
Grattis till 30 klubben.
Vill bara tala om att Pugges och min GPS har kommit.
Nya brädan börjar bli inkörd
Så nu djävlar
PS klubbens GPS är hos Garvin. Den klarade inte av farten
Kenneth
-
Hej,
Jag är inte så säker på att SM ingår i SWT.
Mvh/ Stefan