anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
ok, bästa tipset för att lära sig vattenstarta är försöka när det blåser MYCKET. Det är bara att ligga i vattnet sen flyger man nästan upp på brädan, sen kan man börja med mer teknik och lära sig i lättare vindar.
-
jo det är ren skit oavsett kevlar trådar hit eller dit, många proffs vill inte ens ha xply i sina segel utan kör med ren monofilm för maximal prestanda.
sedan kan ju dom här som kör på dacron fortsätta med det, kanske en tiga duratene bräda också????? då är hela settet jättemjukt och fint……………………….. -
Du har nog rätt!
Jag ber om ursäkt om jag överreagerade lite. Jag kan mycket väl förstå om de som är duktiga blir störda av oss beginners, men som sagt, alla har vi varit där nån gång.. SORRY FOLKS.. -
Tack Brickan!
Man känner ju sig inte jättevälkommen när alla dessa besseerwissers spyr kräk över oss som försöker få koll på våra grejor.. tur att nån har lite hjärna.
Många inlägg visar ju bara att många som hänger här borde vara på dagis istället. -
Kass eller vass, antar att det är upp till tittaren. Jag hadde inte köpt filmen om den handlat om pingis eller basket

/Iceberg -
dax å nyktra till,kass är den väl inte iaf,
-
All-in på lördag, Torö kanske? Någon som plannerar att dra ditt?
/Iceberg
-
Johan Zoolander, berätta när du kör nästa gång så alla vi nybörjare kan komma och lära oss hur man kör som den mästare du är!!! Vi vill verkligen lära oss av ett ”ESS” som dig!!!!!!!!!!!! Verkar som att du har erövrat HABO tack vare dina otroliga erfarenheter och skills på vattnet!? Saknar dig dock här nere i Sotavento….ser dig inte i rankinglistan..KONSTIGT?????
-
”Amerikanskt-tyskt romantiskt drama från 2002” Ha ha ha ha… Har filmen själv såklart, tycker själv att den är ganska kass faktiskt. Men jag ger filmen ändå 5 segel för surfande tjejer

/Iceberg
-
Tjena Gubbar
Beger mig för första gången till maui, reser i början på sept. Har Ni ngt tips på boende, bilhyra??
Vh
Andreas -
Visserligen 430 rekomenderat men 460 funkar hur bra som helst.
/Oscar
-
”dock så var det ju mkt smidigare att ta ut innerbladdern från öppningen i mitten istället för att dra ut den ur änden”
OMG
-
Ja, det var nice idag…
/Måns