anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem29 juli, 2005 vid 12:14 som svar på: Var seglar man kring Norrköping imorgon, lördag?enligt speed-eliten i nyköping så ska vacum beach funka på ONO, det blir viken ovanför om jag kollat kartan rätt
/tbsurf
-
bra sida knatte

vet du om den visar fart med STORA siffrer i displayen ?
/tbsurf
-
Sön: Mellan sydost och syd, 8-12 m/s Dygnets högsta vindhastighet 12 m/s.
Mån: Nordost vridande till nordväst, 6-10 m/s Dygnets högsta vindhastighet 12 m/s.
Tis: Mellan sydväst och väst, 3-7 m/s Dygnets högsta vindhastighet 8 m/s.Vinden i början av nästa vecka har fuckat bort sig helt!!
KAnske i skåne men inte i varberg eller GBG-området!!
Söndag kan nog funka med lite tur!!!!!!!
Ons: Väst, 3-7 m/s Dygnets högsta vindhastighet 8 m/s. -
Det blåsre inte ett skit runt ystad iallafall, så sydkusten
vinden vete fan var den är -
höhö du kan kita sydkusten i bajsvatten! blåser gör det men torris och helmaks är nog att rekomendera
-
tror att jag stack ut efter 12 och körde kring tre tiden. Det blåste ännu bättre på andra sidan dalarö vid hotellet men det verkar lite trixigt att ta sig i där.
/L
-
Ooooh.. Söndag ser fin ut på Foreca… 10m/s sydligt…
johanc
-
Tjena doktorn
jag har en sån ligger i bilen
den kan du få nästa gång vi träffas/tb
-
Alla som tycker foils är fula kan inte köpa crossbowen. Det är ju nästan identisk med Flysurfers Psycho II.

-
Ontopsports har rashguards och även tröjor med neopren…
-
Räcker det med att anmäla sig? Eller ska det vara betalt??
-
anonym-anvandare
Medlem28 juli, 2005 vid 20:06 som svar på: Bilder från idag. Rågelund, Kristoffer urkrokadbra …
-
imperfekt, det har redan gått
De hade med en fet rysk isbrytare som följebåt om jag inte minns fel. Ska tydligen ha gungat 45 grader åt båda hållen. Prylarna jumpade de i och hissade upp med kran. Fanns en intervju me en svensk som körde på http://www.surfblaskan.com som verkar ha dött, men leta på http://web.archive.org om du är intresserad. -
Svar till:
…Speed/slalomkonf nu!!! Konfmaster du kan väl svara iallafall

[/ QUOTE ]
Jag tror att KonfMaster befinner sig på ett ställe med dålig internetförbindelse så han kanske inte läser detta inlägg. Dra ett mail till stefan@surfzone.se så ser han det när han är tillbaka.