anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
[ QUOTE ]
tihihihi[/ QUOTE ]
Idiot du skulle behöva veta hut… -
faan the rope ser risky ut….en längre bodydrag och den killen er history…. 
-
Kom just hem från Salnö, riktigt bra !
Vi kom dit vid 10.15 och det såg inte helt övertygande ut kan man säga, vi riggade 6,6 och och runt 100 liter (vääger runt 80-85kg) satte oss och käkade chips. Efter några minuter tänkte vi att det kommer nog lite mer nu. Väl ute ökade det hela tiden och efter en halvtimme var det kanondrag hela tiden. Var tidvis riktigt överriggade med 6,6 och speciellt mot slutet, vet inte vad de andra körde men vi fick 4 timmes riktigt bra surf med en hel del bra vågor. Om armarna hade orkat mer hade vi riggat mindre men men…….under tiden vi var där var det väl ca 10 pers på plats.
Det var definitivt värt 30 mils bilåka,
Fredrik
-
vem ska köpa det vi säljer, om alla ska köpa rasta?:D
-
The real, the real orjan
-
anonym-anvandare
Medlem22 juli, 2005 vid 15:22 som svar på: Shops near Göteborg – or within an hours drive -
[ QUOTE ]
FÖRNEDRING VÄNTAR VÅRA FIENDER OCH VÄNNER[/ QUOTE ]
Härlig brutta!
-
anonym-anvandare
Medlem22 juli, 2005 vid 13:01 som svar på: Shops near Göteborg – or within an hours drive[ QUOTE ]
Hi – I’m writing in english as I know some of you might have trouble with reading danish
I’m going to Sweden tomorrow and I’m in need of a kiteshop that has bars/lines/leashes and stuff like that.
Also I need to visit a shop that has different sailing equiptment like rope, schackles and that kind of gear.
Can any of you direct me to any shops like this near Göteborg?
My email is sus@greyscale.dk – it would be perfect if you would be so kind to send me an email

I’ll on the other hand try to repay the favor if any swedes should need some help in Copenhagen

Thank you
Sus
[/ QUOTE ]
Dont know if there is anyone left in business at all…
-
Det Börjar nu…
gustar 12 ms från 335grader på Dåva..Jag drar nog till stöcksjön efter jobbet..
Jakob.
-
Går det att åka bil ända fram till sjöboden på storänget?
Jag var där och rekade på vårvintern.
MVH Tomas -
Revet Holmsund funkar också på nordliga vindar.
Anders -
Det ser ut att blåsa rak nordlig vind, då kan det vara bättre att lägga i vid forskningsstationen i Norrbyn.
Jag har seglat mycket där förr i tiden.
Man får hoppas på att det vrider mot NO.
SMHI-Sjöväder Kuststationer
MVH Tomas -
Ok.Jag vet av erfarenhet att det inte är Melker på bilden.. Hurdå? Jo, för av datumen för fototagningen att döma har jag inte givit honom tillåtelse att träffa kompisar. Jag skriver ju upp varenda gång han går utanför dörren och DEN dagen hade jag inte godkänt något samkväme.
Förresten, jag hittade dina gamla menstrosor i Habo Ljung sist vi sågs Stellan! Daniel kan ta med dom till dig nästa gång ni ses! _ MaJsaN
-
Hej på er alla umeåsurfare!
Finns det fler vindmätare i umeåtrakten, jag känner bara till den i holmsund (090-183570).Finns det fler på nätet eller per telefon?
MVH
Anders