anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Du kan också själv välja att tanka din utombordare med miljövänlig bensin! Oljudet från vatten skoterna är värst!(härlig semester att sitta vid stranden och lyssna på skiten!)Det är inte heller bara avgaserna från bilarna som är ett miljöproblem, även gummit från däcket är en miljöbov.
-
Lägg den tiden på att träna vattenstarter istället. Det är inte så svårt när man lärt sig…
-
String Trosor
-
Svar till:
Jag har säkra källor som har sagt att du har haft problem i gamlebyviken.
[/ QUOTE ]
har faen inte kört i viken i år?!?men jag har jevla ont i ryggen och e blå på sidan efter hallmare i går…

/Walle -
suck yo mooooom.
/skelllllletoooor!!!
-
Jaså? Jag trodde det var tvärtom, att man gick upp i planing tidigare ju längre fram mastfoten var placerad. Vet inte riktigt varför jag fått för mig det, men men… När vill man ha mastfoten långt fram då?
-
Haby, Smøgen kan ha ”Busshöjd” på vågorna.

-
jävlar va grymt
klart man kommer tillbaks till Erjag måste ju få en chans till att hyffsa till mina siffrer

/tbsurf

-
En fråga till om min bräda…jag hittar ingen info om brädan…någon som vet lite olika mått på en Sputnik 280?
Typ bredd å Vol?
-
har ingen aning tycker det låter knepigt att laga!
Vill bara säga at tjag sörjer med dig!

-
Jag e inte 100% men på min bräda är det utmarkerat storleken på seglet och var man då ska sätta foten så jag tror det har med storleken på seglet att göra så balansen blir rätt å så att den viktmössiga mittpunkten hamnar på samma ställe oavsätt segel!
RÄTTA MIG OM JAG HAR FEL!

-
ett slag på brädan t.ex. efter kastfall