anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Nu blåser de gytt I Habo Ljung .. ser fram emot grym freestyle segling efter lunch

-
de e den som ligger i frillesås:P vid ”café maneten”, strandgården…
-
anonym-anvandare
Medlem16 juli, 2005 vid 07:36 som svar på: Varberg i eftermiddag/kväll, vad tror ni?HAde varit grymt om någon slängde upp en Båtvädret plus prognos för varberg.
-
Lunga ner er nu.
Kan inte alla bara kramas istället.
-
Naish/skeletor, eller Lena Ph som vi kallar honom e på g!!
Han sågs så sent som i förmiddags fladdrandes ner i vind på jakt efter en masthög våg att slänga sig över…
Vi seniorer tror dockmer o mer att denna junior är en av de människor som brukar leva sina liv genom att ”nästan” göra saker. D.v.s. ”jag loopade nästan”, ”jag…..nästan”, jag….;)Living
-
Helt ok i ”Fittan” från 13.00-19.00 då jag drog. Seglades 5,7-7,5 ungefär (Johan med 5,3 och Evo 80 liter räknas inte…)/Martin
-
Var hittar ni prognoser som ser ut att räcka för vågor?
-
hitta något ställe utan vågor, det är nog svårt i början ändå.
-
Ingenting är omöjligt, lite hus kan du kasnke få för det priset om du hyr länge.
Hostel kostar 10$
Camping kostar 5$
Men längre boende kan du få riktigt billigt..//Lars
-
borde finnas på saab/opel/Gm stället nära dej, eller har ni inte Klintberg o Way i Götet? Eller nån Hansen åf.
gå in på http://www.hansen-racing.com så hittar du säkert nån nära dej. -
menade beachstart inte vattenstart för då är ju alla problem lösta

-
Japp kör en relativ stor bräda. på 150 liter. Men det är inte dragandet som är problemet utan vågorna. men jag antar att alla har haft samma problem ibörjan!
Varje dag på vattnet är en dag med en massa träning.
Så man får vara nöjd.
Det roliga är ju att vattenstarten funkar bra. När man väl får fart går det som bara f_n1111 -
Bedste dag i Falsterbo i dag med 20m kite og få badende

Fan hvor bra med vind igen

Lars Meiner
-
-
Ta tid på dig. Börja i lugnare vindar och lär känna brädan och de olika manövrarna. Sedan kan du ge dig ut i hårdare vindar men då krävs hängsele. Utan den blir man helt slut på kort tid.
Visst är det kul annars!?