anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem14 juli, 2005 vid 19:41 som svar på: Hjælp med at redde Vågspot ved Klitmøller DanmarkOckså här
-
anonym-anvandare
Medlem14 juli, 2005 vid 19:33 som svar på: Hjælp med at redde Vågspot ved Klitmøller DanmarkSvar till:
http://www.riders.dk/save-middles/
Please skriv under og hjælp med at redde et af de bedste vågspots i Danmark – kommunen vil cementere og lave vindmøller

Håber på opbakning, jo flere som underskriver desto større chance for at politikerne vil lytte
Lars Meiner
[/ QUOTE ]
Har skickat in

-
Svar till:
Hon framstår mer som ett rikemansbarn som sysslar med kite för att det ser lite glammigt ut, synd.

[/ QUOTE ]
Hur fan läsar du det

Så jävla Jante-lagigt

-
anonym-anvandare
Medlem14 juli, 2005 vid 19:04 som svar på: Klitmoller/Hanstholm is being closed by windmills!Vad är ”Brint”??
-
Det är för att testa på min G18 (se tidigare inlägg).
Orkar inte logga in./E
-
Är även på jakt efter en schysst rashguard…
-
anonym-anvandare
Medlem14 juli, 2005 vid 17:29 som svar på: Klitmoller/Hanstholm is being closed by windmills!Det här kommer att hända på många av våra svenska surfställen också. Utanför Halmstad planeras just nu av utländska kraftbolag en vindkraftspark med 2.000 st vindmöllor. Det kommer till slut att täcka hela kusten.
-
tja! jag är också intresserad av att köpa en bodyboard! /Jocke
-
Lars – tror du man kan dra ner och fixa hus i St Teresa på plats?! Planerar 6-7 veckor januari-mars och hoppas på att få ihop ett bra gäng som kanske överlappar varandra den tiden. Dock ska det finnas plats för 5-6 pers i huset…till ett vettigt pris!
Tack på förhand!!
/Annika -
Hvordan er det på stranden i Varberg om dagen? Mange badegjester eller ok?
-
Torö borde väl funka?!?!
-
Jäpp! Jag är i Tranås på somrarna (annars Sthlm) och kommer vara där vecka 30. Jag surfade en del på 80-talet och har nyligen börjat om igen med nya grejer. Jag hänger gärna på i Tranås i sommar. Riggar du i Seglarvik?
-
Kiteföbud vid soptippen/skanör.
Det har blivit förbud där med samma argument med fågelskådning etc. Men vid soptippen har det blivit samma sak för windsurferna även om vi aldrig rör oss bort till fågelområdet. Vi har alltså blivit av med denna plats utan vidare. Tråkigt att vi har hamnat i samma båset.
JJ -
Japp, den e kvar. ring mig på 0703583343.
kan visa den idag eller fre. sedan e jag upptagen en hel vecka..MVH Thomas
-
Jag menar lattfickan och inte mastfickan.
JJ