anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Surfersparadise i Varberg har.
-
sitter man ändå bara på steffo så kan man ju lika gärna göra d på jobb o få pengar för d

/keso igen
-
Hon har ju fan knapt råd med en kite. putsa glasögonen o kom ut ur dimman.
nä men en 10a till dig att lära dig på är perfekt.
/kaiservagn
-
anonym-anvandare
Medlem10 juli, 2005 vid 14:23 som svar på: alltså finns det några bättre männsikor än……..Svar till:
Helvette vad dum jag e.
/E
[/ QUOTE ]
you got that one right..

-
anonym-anvandare
Medlem10 juli, 2005 vid 13:24 som svar på: finns det någon bra segelreparatör i skåne?? -
Svar till:
Göteborg = vilken typ av humor? Förutom torr och dålig.
Pepe
[/ QUOTE ]
Vad syftar du på?
-
Maxvind över 10 m/S medelvindenligger ju på typ 6
-
attans, varför bor man inte vid kusten?
-
Vad tror ni om en Cabrina black tip 10 m2?? kan det vara bra att börja/fortsätta på? Ifall det funkar ska jag bara hitta en bräda också…
-
Formula kördes. Såg 2 av racen själv men vet tyvärr inte resultat. S1 och S 13 låg långt fram såg jag.
-
stoppa invandringen av muslimer samt kolla dem noga som finns i landet, tyvärr är detta Enda möjligheten att stoppa dessa illdåd!
-
Svar till:
Såg en Takoon Scoop under köp och sälj. Presenterades där som lämplig nybörjar kite! Jag trodde scoopen hade hyfsat högt AR och inte var direkt lämplig att lära sig på!??? Tacksam om någon kan svara mig seriöst på detta

[/ QUOTE ]
skoopen ar ingen nyborjarkite, tvartom. allt funkar dock…
skoop 4an ar den basta kite jag nagonsin kort…
staffan
-
Svar till:
Jag började med kitesurfing förra året och läste mycket matnyttigt här,
[/ QUOTE ]
Hmm, svaren innan detta säger rätt mkt eller hur…Har oxå lagt ned att hitta oberoende objektiva utlåtanden om utrustningsval osv. Med tiden får man koll ändå, polare på stranden osv.
Ser Steffo mest som underhållning. Kommer ofta upp schyssta bilder, kan funka för att kolla vilken spot som gäller för dagen oxå.Var Jävligt trött på allt prepubertalt tjaffs ett tag men nu reagerar man knappt längre. Tycker det är rätt kul när ffa Mattias häver ur sig sin bullshit, jävlar vad folk retar sig på honom. Nonchalera honom istället om ni inte orkar med honom! Foilfolket har min sympati!
Simma lugnt!
-
-
AKA Jalle, reggades dock inte…………..
Hur smart verkar man efter tretton whsikey……….
foilsmart vaaaaaaa………såklart…..