Forumsvar skapade

Sida 264 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 22:47 som svar på: Synd att det blev så här…..

Eyy

Det är soft här på steffo (98 % kör tube), absolut…..
    Men foil är typ som rap från bronx, kite startade där men sen utvecklades den lite från överallt, typ brooklyn, queens, sen L.A m.m. och det är dem som vill höras!!!!!!!!!!

YEAH kör hårt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hur soft verkar det……………egentligen………. och såklart är det JAY-Z som hörs Ûberall!!!!!!!!

AKA Kajjugend mtf! (dgnr) cool.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 21:36 som svar på: Kolbommar, finns de? Hot, Streamline, Nolimitz

Chinook är ju superbra och inte klumpig i mina ögon!

Nolimitz hade ju en grym vågbom på G med Steamlineframbeslag men de verkar ha haft problem med produktion och den finns ej mer/kom aldrig ut på marknaden.

Streamline är väl bara att beställa från USA eller någon Hawaiiresenär? Om den är mindre klumpig kan jag inte bedöma. Josh hade protobommar 2004 men de har haft lite strul de också i uppstarten.

HPL är ju aldrig fel, lite dyra i Sverige men samma pris på Hawaii som övriga bommar.

Hot lovar och lovar men vem vet när de kommer? Jeppe kanske?

Men som sagt jag kan inte se några brister i Chinook alls efter 2 år. Rören är smala så det räcker till mina små händer. Billiga och ja – Köp och sluta leta!
    /Magnus (Mag)

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 21:04 som svar på: Nybörjarsurfare till Costa Rica

hej, den bästa surfingen är på atlantsidan. om ni inte tycker det är tråkigt att alla pratar engelska är tamarindo ett bra ställe, sandbotten och lagom starka vågor. tyvärr är det trångt i vattnet när tiden kommer mitt på dagen. ett boende att rekommendera är café con leche (10$/natt),där bor nästan bara surfare så har dom storbilds-tv, aircondition och brädförvaring… om ni hyr en bil kan ni därifrån åka till flera ställen som är mer avskilda. kolla också om det är en red tide på gång (nån sorts jätteplanktondöd) som gör att det inte går att vara i vattnet. Playa del coco är också bra men byn är inte lika rolig som tamarindo. ha det så kul och glöm inte solkräm!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 19:44 som svar på: Vind i Skåne? var hittar man dem?

asså .. vad snackar ni om ? .. vi körde 5.3 i habo ljung idag .. Slalom mellan badande turister på stränder dock

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 18:31 som svar på: Konfaholic

Om man till och med är inne på Konfen en lördag kväll, då är det ett SÄKERT BEVIS för att man är totalt konfaholic!!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 17:40 som svar på: Konfaholic

hahahaha
    inte ofta jag lämnar en tråd oläst, det skulle va på kite -eller formulaforumet isåfall!!!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 15:53 som svar på: finns det någon bra segelreparatör i skåne??

Gransegel, i småbåtshamnen typ. Helt OK men svindyrt. Alternativet är nån jeppe på köpenhamnsvägen, ungefär samma kvalité men en tiondel av priset.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 15:19 som svar på: Budget för Sydafrika 2 månader?

Vart i sydafrika är det som gäller om man skall vara där efter jul? Kapetown bäst eller?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 15:16 som svar på: PWA, just nu…

Grymt prestation av Living!!! Campello var i högform hade utan tvivel kunnat vinna över kauli och mer än troligen över nik.
    Han fick tyvär löjligt höga poäng för freestylemoves på vågen. 8 poäng för en cutback och en taka på en 1m våg. Medan kristoffer red 3 ms vågor hela vägen utifrån och in och fick sämre siffror. Tråkigt när domarna inte kan hålla isär disciplinerna. Ricardo fortf för bra för att vara sann dock.
    Jag lägger ut en site på våra veckor här och bilder ifrån PWA så fort jag får lite tid över. Det blåser ju HELA tiden. 11/11 dagar hittills 4.2 varje dag har inte ändrat på bominställningarna sedan jag kom hit.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 14:19 som svar på: Klagshamn vs Haga!?!?

Haha… det är sant wink.gif ”Ölandsmaffian dödar oskyldig icke local hahaha…” wink.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 13:47 som svar på: finns det någon bra segelreparatör i skåne??

Ska finnas en segelmakare i limhamn tror jag..vet inte om de är bra eller inte men de lagar surfsegel också..

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 13:14 som svar på: Konfaholic

Jag är AK…Jag har till och med börjat missbruka på jobbet..

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 12:00 som svar på: Bilder

Feta bilder… åker till Gotland i slutet av augusti till september, då ska det väll blåsa… laugh.gif

Johan

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 11:56 som svar på: sandvik i torsdags

Tja, hmm… blir det så mkt bris där? Jag tycker inte det har verkat blåsa så mkt de senaste dagarna. Ser härligt ut! smile.gif

Johan

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2005 vid 11:44 som svar på: Dimitri kitar aldrig mer, han har sabbat knat

Hola Guapa!

Leget kickan? Det var jævla tråkig for Dimitri, han hadde grym style!!
    Ingen vind her i Norge på 1,5 uke nå!

Sida 264 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA