anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Hur vet man egentligen att det där materialet är bättre… kitarna har ju knappt blivit testade!? Dessutom är den där foilehybriden utan strutar och med lattor, det verkar lite skumt känns som dom kan paja och riva sönder draken..
-
Jag säger bara fot för fot
-
Hallo hallo hallo halo oooollla här e jag,klart att jag kommer, försökte skicka ett mail till rickard men tydligen har jag ju tummen mitt i …så det gick inte.Så nu annmäler jag mig här iställlet om det går bra, hej så länge.
-
Hej hej jag är med på att åka ut imorgon om det går. jag är en riktig nybörjare men en trevlig prick med bil (från Malmö).
Henrik -
Hahahahaha…..Nja jag började surfa på början av 80-talet när sporten dök upp i Sverige. Tänkte dra igång igen.
-
Man kanske gör namnbytet till Isonic för att man slagit samman HS och Sonic till en modell. De har ju vissa likheter redan idag, både till form och användningsområde?! Fn surfat 5 gånger och redan nu kommer 2006:orna.

-
Jojo! Fint!

14°
NO
0 m/s -
Jag väger 87 och masten är en powerex z-wave tror att imcs är 21. Luffen är 468 så det blir 38cm förlängning men det känns klart mjukt ingen acceleration alls då man pumpar seglet. kanske är en ny mast enda lösningen? Vad blir effekten av att få seglets tyngdpunkt för högt.
-
ska du upp hed ta o ring mig, vi ska nog dra ltie cross
-
oj vad fort alla trådar försvann som handlade om detta

vad jag hann se så hade starboard reggat:
isonic85
isonic95
prokids-sonic på 48 liter, kanske deras nya speedbräda !?
+ dom som du skriver
det som är anmärkningsvärt är att det inte fanns någon hypersonic

-
you are the maaan! Den får man ta en titt på…
såg mitt mail ang. bladdern?
//alex
-
Yea det kan bli Norrköping idag. Om vinden ligger rätt!
Vet nån vad det är för nummer till vindmätaren i Bråviken?
Vi drar väl ut nu på eftermiddagen. //Guz -
Kör man icke planande tycker jag (som är hyfsat rookie) att följande hjälper för att beta höjd:
1. Inte för lite fena
2. Ganska mycket uthal=plant segel
3. ”läa brädan lite” eller ev. plant, tycker att det blir sämre av att ha hältryck.
4. Stå ganska långt fram
5. Inte vara ikrokad
6. Framförallt kan man ”pumpa” upp höjd genom lite lugna skotrörelser med hela seglet.Hoppas att det hjälper, som ref. använder jag JP X-cite 150, Skate 112 och Twister 102.
Henke
-
Var bor man bäst om
tar fam med sig./M -
Svar till:
http://www.ontopsports.com
trevliga prickar de där!baiser pratar skit! köp fan inte på robban. du går in med en säck med pengarå kommer ut med en tygblöja från 1982. som enligt robban e grymmaste selen i landet!
[/ QUOTE ]
Haha, han er värste fuskaren – Han har ALT i brädor (bare det e Cabrinha
)
Och prisarne er bra – for honom… Ingen rea på nogot från efter 1982