anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Rykten säger att det blir ett kraftigt battle redan ikväll.
Roskilde-Jilde ska bli duktigt förnedrad av Schpääd Jhånne.
GTX vs Neutron……stay tuned for more action reports!
Uber und out!
/Dr Dåjtschland
-
Svar till:
Det har hänt en del med utvecklingen, och har man möjlighet att testa en PL så bör man ta den chansen…
[/ QUOTE ]
Har det verkligen hänt så mycket under de 6 veckorna som gått sedan du höll i en drake för första gången?
/Freddan
-
Hur är det i Smarholmen? Kan man segla på bägge sidorna av holmen?
-
har medium väger 82 kg och den sitter som ett smäck
-
Rak väst funkar utmärkt eftersom viken ligger mot sydväst.
-
Å så finns det ju Smarholmen oxå…
-
Tja
Grymmt sugen på att surfa, men får vänta till fredag då gipset åker av. Rocka fett nu!!!!
Kelso -
Drar till Läjet nu. Ev blir det windsurfing istället om det blåser för mkt.
-
Aj då det låter inte så kul…men han börjar väl vänja sig…
Dags att han skaffar ett nytt med nio lattor istället….har fått för mig att dom är rätt snabba i år…
/Freeride Svens Samvete
-
Fetare nu så jag går på XXL
//
Guran -
Lördagen dög väl rätt fint i Hunnebo? jag var där, utan bräda tyvärr, Båtskrället sa 14.5 som max! Inte illa… Vet du för övrigt om det finns någon vettig stans att surfa i Grebbestad med omnejd, där det är lätt att komma ner till vattnet?
Måns
-
Ajajaj är detta sant alltså?? Mannen knäcker fler master än någon.. Men då får han chansen att ha lite tryck i 6.6an imån med 15ms.
/Benny Flessners Löve Handels -
Vinta Lover my ass! Vi vet nog att du har en härlig gammel go Kinetic undangömd någonstans, synd att du inte har hypern kvar för då hade det vart ännu roligare och raca mot dig……. men ta nu och skaffa ett gammelt race segel i 6.0 så får du också vara med, du kan få starta ett varv före!
/Benny Flessners Mage