anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem30 januari, 2001 vid 12:06 som svar på: Chalmers Big Jump Open, nu i helgen!!Festen hålls i Kårrestaurangen Entré inne på Chalmersområdet. Pris 50 pix. För mer info ring FestU tel 031-206666 eller kolla http://www.chs.chalmers.se/kommitteer/festu
-
Vad jag kommer ihåg så vann Bringdalone de första sju heaten överlägset
med första cyber proton….Var det -95!!??Så även om det är en ”gimmick” så funkade den ju tydligen.
-
anonym-anvandare
Medlem30 januari, 2001 vid 11:56 som svar på: Chalmers Big Jump Open, nu i helgen!!vilken stad?
-
anonym-anvandare
Medlem30 januari, 2001 vid 11:32 som svar på: Chalmers Big Jump Open, nu i helgen!!VAR e festen på kvällen? Mvh Nyfiken
-
Nyförsäljningen av brädor i Sverige ligger runt 700st, kan säga något om hur många som surfar.
-
Nä
Pojkar igen.
Enligt Svenska seglarförbundet så har dom närmare 6400 vindsurfare reggade från olika klubbar. Ok flertalet är inte med i några klubbar.
Det ligger stora windsurfinklubbar i dom södra delarna av landet. -
En förklaring till varför butikerna (de större) inte är så snabba är nog att de har en del att göra och prioriterar inte näthandeln så mycket.
Vill vi ha information om våra lovetoys kan vi gå direkt på respektive företags hemsidor, där får vi bättre info om det vi söker.
surfa på Johan -
Varför köpa NP eller Simmer när dem bara föröker öka sin försäljning med en massa gimmics i seglena som inte har med prestandan att göra även om dem vill få det att låta så.
-
anonym-anvandare
Medlem30 januari, 2001 vid 10:18 som svar på: Chalmers Big Jump Open, nu i helgen!!Jepp! Fett röj lär det bli. Synd bara att det kommer att vara en massa puckade skatarkids där… 🙂
/ses på lördag surfer boys
-
Mycket bra bräda tycker jag,
Snabb, lätt, bra kontroll.
Passar perfekt till freestyle/freeride.
Jag har 6,9 som jag kör på den och det är inga problem.Skulle gissa på att 7500 är ett bra pris för en bräda i bra skick.
/Nicke
-
Enligt många källor verkar det se ut enligt följande:
1500 ”aktiva” (=surfar mer än 1 vecka /år)
Om du räknar alla som äger en bräda som är ute åtminstone 1 ggr/år så är det mellan 5000-10000 totalt i Sverige. -
Som ju också är en skröna som kommer och går!
-
Är att Simmer tar efter alla de bästa inovationerna från NP…hehehe
-
Alla tillverkare har Måndags exemplar, det är bara det att vissa
verkar ha Måndag fler dagar i veckan än andra.Eller!??
-
Ha.
Fråga Kenneth i ÖWC om henne.
HAHAHAHA.