anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem29 januari, 2001 vid 21:56 som svar på: Lommas hjältejuniorer i Lilla Sportspegeln på måndag 29:e jan!När kommer reportaget ut som en juste AVI eller liknande…?
-
anonym-anvandare
Medlem29 januari, 2001 vid 21:25 som svar på: Lommas hjältejuniorer i Lilla Sportspegeln på måndag 29:e jan!Det ryktas att även en förvuxen junior, S-4 syntes på plats…
-
anonym-anvandare
Medlem29 januari, 2001 vid 20:44 som svar på: Chalmers Big Jump Open, nu i helgen!!Hört att en av årets fetaste fester kommer att gå av stapeln på´kvällen oxå!!!!
-
Det finns ju många jämförbara märken, tror man att ett märke är mycket bättre än de andra så bör man nog fundera på att vara lite mer kritisk till det som står i marknadsföringen, det är ju trots allt reklam och inte vetenskapsartiklar.
-
anonym-anvandare
Medlem29 januari, 2001 vid 13:11 som svar på: Film: sand mellan tårna: fem fenor faktiskt!ha ha…vi vet att det är du som gör reklam för din egen film..ha ha..vi vet att den är bra …
-
var går ett halvrent rum loss på?
johan_g
-
Tack – men nu var det ju så att det INTE var kappsegling som mitt pryl-val skulle anpassas till… förändrar det något ? Har hört om några Starboard med kvalitetsproblem, om detta är sant (?) så tar jag hellre en bräda som håller och ev planar 0.1 m/s senare.
/J -
Det är väl det dom har på 2001.orna eller ?
/den där gubben som e batmans betjänt
-
Går det att jämföra ? Vilka andra säljer North och AHD ?
Johan -
anonym-anvandare
Medlem29 januari, 2001 vid 10:49 som svar på: Nu är det stort, nu är det j-vligt stortja, såna små skitvågor är ju ingen idé att bry sig om.
-
Är det någon som vet pris?
-
I Februari ska dem bli tillgängliga att köpa
-
Undrar oxå hur det går att kita i Stockholm. Har kört med en trainer o tänkte börja till sommaren. Vindsurfar också, så har mest tänkt o köra i lättvind
Joce
-
Gå o snacka med postkontoret. Jag skickade brädan mellan Perth och Geraldton när jag flög upp till Gero 2 år sedan. Tog brädan 1 dag att komma till Geraldton, kostade mig 50 bucks 🙂
Om du kan vänta någon månad på att få kitet till Sverige så borde de kunna fixa hyfsade priser på frakt till Sverige oxå. Risken för illvilliga pakethanterare är dock stor….
Är Coronation fortfarande öppet? Det var snack om djuphavshamn när jag var där…… 🙁//Olof
-
Nu börjar de bli snygga också….