Forumsvar skapade

Sida 3292 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    26 januari, 2001 vid 23:03 som svar på: Nästan nybörjare

Jag var nästan nybörjare till sommaren -00 innan dess hade jag bara seglat åttiotals pråm. Jag var i grekland(Paros, golden beach!) i början av sommaren och körde centerbordsbräda med hängsele. jag tror att det är ganska klokt att lära sig hänselen på en centerbordsbräda först… efter det köpte jag en ett år gammal f2 ride 282. 115 liter så den är bärig så det räcker och blir över…jag(läs:päronen) fick punga ut med 11 lakan för brädan plus ett arrows craze segel på 6.2 m^2(takigt med vind i sverige) och fena osv. Fungerar asbra att lära sig vindsurfingens ädla konst på !
    Aloha!///(__Filip (filen@algonet.se)

• anonym-anvandare

Medlem
    26 januari, 2001 vid 19:54 som svar på: Någon som skall ut i Göteborgstrakten imorgon?

Jajemän, om bara vinden kommer… Syns där!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    26 januari, 2001 vid 14:50 som svar på: Segelstorlekar att ha med till Egypten

se upp för hajar, såg några när jag var där, som tur var inte samtidigt som jag surfade

• anonym-anvandare

Medlem
    26 januari, 2001 vid 14:22 som svar på: Hotel i Hurghada??

Hur mycket får man betala för boende (låg budget/skunk style) på plats?

/j

• anonym-anvandare

Medlem
    26 januari, 2001 vid 14:21 som svar på: Segelstorlekar att ha med till Egypten

Är lite intresserad av att åka just till Hurghada – har du lust att bara skriva några rader om hur du/ni hade det? vind/väder o allt …

/j

• anonym-anvandare

Medlem
    26 januari, 2001 vid 12:58 som svar på: Skicka grejer fran AUS?

härligt o höra ni har det bra Jonas!!

problem med frakt hem? – stanna!!

/johan_g

• anonym-anvandare

Medlem
    26 januari, 2001 vid 10:15 som svar på: Bra surfställen på Grand Canaria?

Vi ar pa Gran Canaria nu. Vi har varit har i 16 dagar och det har blast 13 dagar 6.0 och under, mest 5.3 och 4.7 dock. Stallena vi surfat pa ar Pozo
    och Aguila Playa. Det finns inte direkt nagot swell har nu men finns det och
    man har tur med vind kan man fa riktigt bra vagsegling i Maspalomas.

Maila till stefan@lunarworks.com om du vill ha kontakt med oss som bor harnere
    nu.

/stefan

• anonym-anvandare

Medlem
    26 januari, 2001 vid 09:28 som svar på: Vampyr sails

Vampyr sails suger he he

• anonym-anvandare

Medlem
    26 januari, 2001 vid 09:11 som svar på: Tidnignar

Tyska SURF är att rekommendera – förutsätter dock att man förstår tyska hjälpligt åtminstone.

• anonym-anvandare

Medlem
    26 januari, 2001 vid 06:45 som svar på: Tidnignar

Svenska tidningar är det ont om! Du kan prenumera på tex engelska Windsurf eller Amerikanska Windsurfing. Jag har själv prenumerat på dessa i många år. Betala med Visa genom att skicka in talongen som medföljer tidningen.

Tony

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2001 vid 20:50 som svar på: Nästan nybörjare

köp en flow 266 99´:a
    så får du kul

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2001 vid 20:22 som svar på: Var har Surfman tagit vägen?

Jonnebjörnen har gått i ide…vaknar nån gång i vår! Jillde tok#¤%@=% sig medvetslös varje dag! =)

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2001 vid 15:56 som svar på: Vampyr sails

Kanske Gambia!?

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2001 vid 12:16 som svar på: Var har Surfman tagit vägen?

Jag har inga tuttle fenor men minirampen på area 51 är på!

Tony

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2001 vid 11:41 som svar på: Bilder på fetton

Ja, eller något sådant…… =0

Sida 3292 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA