anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Snacka med Sahlen på heriksdalsberget. Han vet och han har fömodligen en motor att sälja. telefon 08 615 2141
WW71:ägare -
Om alla agerade som du skulle vi kunna ha 0-tolerans på sånt våld som du
upplevde.
Problemet är att dom som borde agera högt upp politiskt är totalmjäk och har varit
det åtminstone de sista 50-åren (typ Sverige och Dagen D, (man skäms grymt))
och därför kommer det våld som du upplevde att fortsätta att öka tills man når
nån form av smärtgräns där även totalmjäken inser att loppet är kört.Problemet är ju också att aggressionerna ofta sitter kvar lång tid efter man varit
med om nåt sånt. Ett bra sätt att bli av med dom är att surfa skiten ur sig vid
lämpligt tillfälle.Och igen hade du istället ägnat dig åt PC-spel 100% hade du förmodligen inte
drömt om att gå emellan.Windsurfing ger riktigt bra fysik som i sin tur ger betydligt mer mod att ”våga det
andra inte vågar.”Ställ dig framför en spegel och säg grattis till dig själv det är du värd.
Strongt! -
Det går väl att få in vilken motor som helst med lite vilja våld och vaselin….du får väl helt enkelt svetsa om lite i motorrummet och meka lite….så olika kan de ju inte vara eller? (eller jo de kan de iof=) Är det inte vatten kylning på de de ”nyare” (-80) och luftkyl på -75:an!?!
-
Du gjorde helt rätt, ni andra idioter som ser negativt på hans handlande kan dra åt helvete! Givetvis ska ämnen av denna karaktär dryftas på alla möjliga medier. Och det här är ju synnerligen surfrelaterat då det har drappat surfare på en av sveriges största surfmetropoler.
-
Bra gjort. Jag tycker det är bra att du har tagit upp ett stort problem här på Konfen. Det är ett almänt problem som också surfare skall ta del i. Alla medier skall brukas för att komma åt problem av den här typ. Enligt ett svar här kan det lätt tolkas som om vi har några misshandlare i bland oss.
-
så trist….en surfare som har rest världen runt vill bara ge bevis om vad som händer här hemma,,,jävla idiot, du hör inte hemma på vattnet…och inte någon annanstans heller när det väl kommer omkring.
-
Starboard Carve 99 (258x60x99ltr.) är också en bra bräda. Jag seglar den med segel upptill 6,5 men jag vet att den klarar 6,8 med fortfarande komfortabel segling. Carve 111 klarar säkert 7,5 – 8.0.
John J. -
Jag köpte mina hos Anders på L-A surf
klicka på loggan uppe till höger. -
Vem eller var säljs dom seglen?
-
Jag har bara gott att säga om gun 2000 segel.
lycklig ägare till 2 st. -
Det är sådant här som gör att man uppskattar tiden på vattnet ännu mer,
och i vissa lägen inte vill åka in (till stranden) igen.Även om inte alla tycker det så tycker i alla fall jag att det var starkt gjort.
Om alla gjorde så så skulle det inte finnas några puckon som sprang runt och
rånade folk då det skulle vara alldeles för svårt.Keep it up…..
-
Detta händer varje timme i malmö!!!
-
Vad är din slutsats då. Att det behövs fler poliser, att det är synd om dig eller vad?