Forumsvar skapade

Sida 3297 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 20:17 som svar på: misshandel

Ändå om det inte hör hit SÅ VAR DET STARKT AV DIG ATT INGRIPA DET ÄR FÖR
    MYCKET VÅLD M,M I SAMHÄLLET BRA JOBBAT

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 19:35 som svar på: Cabarete

Tack för alla svar! Jag har surfat lite till på hispaniola.com och det finns onekligen en hel del ställen att välja på. Precis vid stranden verkar inte helt fel – bl a Hotel Alegria och ev Wilsons beach house. Fråga – finns det mygg i Cabarete? Om det finns – är det mer inåt land typ Alis apartments eller är det inget problem?
    /Seasurf

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 18:43 som svar på: misshandel

Hyfsa till ditt språk. Det hör inte hemma här även om ämnet på ovanst inlägg är vid sidan om.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 18:18 som svar på: misshandel

Va fan har detta med surfing att göra din jävla nötta!!!
    Jag skiter väll i vad som händer i Halmstad….

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 17:24 som svar på: Råd

Tack för hjälpen! Mvh / Ulf

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 17:05 som svar på: Råd

Räcker inte volymen? Tänkte segla 9.9.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 12:52 som svar på: Cabarete

jag var i Cabarete i två veckor och bodde på Alis apartments. Det var rätt så billigt och helt okey. Gå inn på http://www.hispaniola.com där finns det mycket information om boende. Skippa all inclusive hotelen och käka ute istället. Den Dominikanska maten är underbar. Dom enda som klagar på turistmage är dom som går med band runt handleden (skratt). Hoppas att du får bra med vind…..

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 11:50 som svar på: Bra surfställen på Grand Canaria?

Tjena!

Vi var där över julen. Läs här för lite mera info:

http://www.surfbussen.50megs.com/grancanaria2000.htm

Kanon var det! Blåste varje dag. Det lär vara bättre vindar nu än då sa Jonas på Cutre. Bahia feliz är schysst när det blåser lättvind. Ta F2-centret. Tyskarna på mistral är dryga och räknar verkligen minuterna. Köp annars en karta över ön och åk upp till Jonas så ritar han säkert ut spotsen åt er. Det gjorde han åt oss.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 03:07 som svar på: RS-1…. 12 kvm kommer !!

hohohoho… NP RS1 det bästa som finns?… art såg lika dana ut förra året!!
    Det är ju samma designer…r.s det är väl det som räknas? Eller måste man ha np i lilla iken i norrland… kolla priset i stället LA surf sålde art race förra året för?… Och hos SP kan du gå in titta runt lite.. och betala lite mer?
    (TÄNK!! Innan jag börjar gråta!!!!!!!!!!)

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2001 vid 20:07 som svar på: Ron jon surfshop

Eh, de va ja me, och den var inte så värst häftig… Inga windsurfingprylar till exempel… 🙂

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2001 vid 17:30 som svar på: Cabarete

Jag förstår inte vad klepper menar med att det inte finns så många bra restauranger? Är du där en vecka så kan du garanterat äta på nya ställen hela tiden, och både supergott och hyfsat billigt!! Jag är nog ganska ’klenmagad’ men har aldrig haft magproblem på DR.

Missa inte de små restaurangerna nere på sanden ’innanför’ gatubebyggelsen.

Instämmer dock med Klepper att Kaoba är mycket prisvärt.

/Caberete * 3

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2001 vid 10:20 som svar på: Kolla in nya Gun sails.de

jag tycker det är bra pris hos Anders jag köpte nytt race segel
    ART ellipse 8.2 för 3.700 kr skit att jag inte köpte fler segel nu när man ser vad Rs1 kommer att ligga på.
    lätt det bästa seglet jag haft i nu.
    Har hört att han ska börja ta inbyte på segel vet ej om det stämmer
    förmodligen kan man inte få mycket för seglen men med dom priserna
    blir gun svår slaget.
    Fredrik Nilsson

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2001 vid 10:15 som svar på: Cabarete

Jag har bott på Estrella del Mar! Ett väldigt bra hotel rent och modernt. Trevlig personal och en helt underbar beach.
    Jag vill dock varna för maten. Ät inte! Eller var mycket försiktig med vad du äter för mat på resturanger utanför hotellet. Annars var allmänt försiktig med maten även på hotellet. T ex inga kalla såser som har stått länge etc etc. Annars kan man bli sängliggande. Jag lovar det är ingen höjdare där nere i värmen. Hoppas du får mycket vind alla dagar!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2001 vid 07:57 som svar på: och en Pro tjänar?

C+B+A/2!

• anonym-anvandare

Medlem
    19 januari, 2001 vid 21:56 som svar på: och en Pro tjänar?

finns väl bara en surförjan…och han bor väl i halmstad???

Sida 3297 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA