anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
F2 Air 260
hållbar, planar tidigr och mycket pra pop i, har även mycket fart i sig. -
Typ 7000:- score är bra
-
Hej Bosse!
Problemet med folk som har tele av lite kvalitet inte käner för att
plocka ut det och labba när det blåser och regnar och är (allmän
uppfattning, som är felaktig) otrevligt ute.Och personligen så prioriterar jag seglingen mer, men jag har börjar
fuska lite med video. Resultat hittills: 2 förstörda video kameror och
3 st system kameror.Och ett par käcka bilder har det väl blivit men inte på något sätt några
som kan förmedla känslan i seglingen.Men jag håller på att fuska med det, när jag väl får fram ett bra upplägg
så lovar jag att lägga ut adressen.Får väl anställa Voodoo eller nåt!
Jasså du skall MTX:a här i sommar hur kommer sig det?
-
självs arbetar jag med layout för hemsidor och html prgm ering och jag 3d animer just nu på en mcdonalds reklam ganska hyfsat betalt faktiskt typ 10 000 allt som allt…
-
Om du bor i GBG ta kontakt med en affär som heter Segerlöfs ligger vid shellmacken vågmästareplatsen på hisingen dom är experter på eberspächer:
-
Svar på frågor:
1) KOL-KOL bommar,
2)Inga långa racebommar -Det blir av annat märke -hör av dig om du vill ha prisförslag på detta.
/SU -
anonym-anvandare
Medlem14 januari, 2001 vid 23:51 som svar på: Vart finns de BÄSTA vindsurfbilderna på nätet??grymme bilder
-
håller du typ på med 3d studio max r2 och sånt eller typ cad???
-
Vad är det för likhet mellan bungeejump och ett polskt luder?
Man dör om gummit spricker. -
Inga racebommar?
-
anonym-anvandare
Medlem14 januari, 2001 vid 14:10 som svar på: Vad händer i Janne v.s Daniel konflikten ????Gå och lägg dig!!!!
-
D va väldigt fina lågor på skeppsbron inatt =)
Joce -
Jag skulle behålla Mistralen och istället satsa på en mindre vågbräda. Mistralen tar bättre höjd och funkar bättre som freeridebräda, om du nu inte är ute efter att enbart segla freestyle.