anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem14 januari, 2001 vid 10:10 som svar på: Vad händer i Janne v.s Daniel konflikten ????Vad vill bajsmellantårna egentligen tillföra denna konf. med inlägg av denna dignitet ????
Jag tycker personligen mycket synd om bajsmellantårna, din stackare !!!/Adolf
-
Kör hårt !!!!
Satsa på typ 4.0, 4 .7, 5.3 eller så…
det brukar funka … men ofta kan det vara
kul med lite större grejer också…
/
mike -
Tja !
Är lite full men visst är det väl en fen box ?
/
M -
Dina Bråviks-rip är definitivt värda att sättas på pränt och förevigas fotografiskt.
Dom allra flesta tänker… ska verkligen jag … och så blir det inget… gör ett seriöst
projekt av detta och fixa en dokumentation under längre tid. Varför inte under ett
helt år tex. Jag lovar dig att du kommer aldrig att ångra det och gör du det
någorlunda bra så kommer många fler än du att vilja läsa det. (Just det en bok)
Anledningen att jag skriver så här är att jag har ett facit för dylikt:http://w1.871.telia.com/~u87108755/skunkvid1.html
(bry dig inte om texterna dom är för några galna/vilda personer utomlands)Jag tvekade precis som du men sen gjorde jag slag i saken och det här håller på
att bli en riktigt seriös pryl som drar iväg stort. Mao JS gör slag i saken du med du måste väl känna nån som har ett tele tex.Mvh Bosse (som seglar MTX i ytterskärgård mellan Arkösund och Harstena i sommar.)
-
Bic 6,300
tiga 6,500ca
Helt nya -
Hej vad är en Tiga box?
-
Jag har faktisk testat Naish Hokua men jag var inte riktigt
nöjd så jag har kvar mina Wallen Zinkerblade segel några år till.
/Old boy -
Klart att du skall köpa Tigan gör som Anders Bringdal
och Mattias Holmberg segla Tiga. Köp sedan ett UP-cutaway
segel till brädan så då är du riktigt inne.
Obs! Se till att du får brädan med Tigaboxen.
/Old boy -
köp den du tycker är snyggast för det är exakt samma bräda olika material säger nån skitsnack!! köp den som du får mest extra grejor till typ extra fena eller nått……
-
anonym-anvandare
Medlem13 januari, 2001 vid 11:51 som svar på: Vart finns de BÄSTA vindsurfbilderna på nätet??http://www.owc.nu
klicka på övrigt. Där finns det en del goa bilder. -
jag seglar på Hokua,det är bättre än nalu i vågorna.
-
anonym-anvandare
Medlem13 januari, 2001 vid 10:39 som svar på: Segelstorlekar att ha med till EgyptenDet kostar 400 kr att ta med utrustning med Appollo t/r
1 PaketFör dom pengarna du sparar kan du köpa 180 cheesburgare!
/McD -
anonym-anvandare
Medlem13 januari, 2001 vid 02:11 som svar på: Segelstorlekar att ha med till EgyptenTa du och hyr istallet, sa vis slipper du rigga om och om igen, det ar fadig riggat at dig (225 dollar/vecka) plus att det kostar att frakta med saker pa charter.
-
anonym-anvandare
Medlem12 januari, 2001 vid 23:42 som svar på: Vad händer i Janne v.s Daniel konflikten ????Det händer skumma saker där……..