Forumsvar skapade

Sida 3311 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    8 januari, 2001 vid 14:55 som svar på: Naish citat!!??

Windsurfing is so cool that people don’t even know it’s cool anymore.
    This is the coolest sport there is because it isn’t cool, and that’s what makes it cool.
    You don’t wanna be doing a sport that people think is cool, cause then it’s uncool because
    uncool people start doing it because it’s cool.
    -So right now this is cool! ”

Robby Naish

• anonym-anvandare

Medlem
    8 januari, 2001 vid 12:35 som svar på: F2

Honom heter det !!!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 januari, 2001 vid 10:15 som svar på: MAUI

Vi var där under en vecka i november och bodde faktiskt på hotel på norra sidan nära flygplatsen, kostade 60 dollars per natt i dubbelrum så 30 dollars per person. Dessutom hyrde vi bil, 30 dollar per vecka och 30 dollar per dag i försäkring. När vi var där fick vi tips om att kolla i den lokala tidningen (Maui News)där lägenheter och rum hyrs ut, mycket billigare alternativ. Vi skaffade däremot kundkort på safeway som är matbutiken, det kan varmt rekommenderas då man kan spara mycket på detta.
    Att hyra bräda kostar runt 50 dollar per dag och 80 per vecka. Då har de mycket bra grejor, allt är högst ett år gammalt och bra kvalitet. Hängsele ingår om man nu av någon anledning inte vill ha med sig sin egen, det finns dock inte så stort utbud av selar att hyra.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 januari, 2001 vid 10:02 som svar på: Vad är det som avgör hur stort segel …

Jag skulle vilja haka på denna diskution och fråga vad ni tror är största storleken man kan köra på en Mistral Score 104, kunskapen verkar ju finnas här!
    Hoppas någon kan ge mig ett svar, jag kör nu 6.5 utan problem men funderar på att köpa större
    /N

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 23:36 som svar på: nån som kört nya RRD cult 55 eller 50?

låter som nånting för mig!Menar du 99 eller 00 med gamla? Är det nån som har en Cult 55 eller 50 att sälja till mig, så hör gärna av er! alf_moren@hotmail.com, 070-6749764

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 23:09 som svar på: Tips på freeraide ell frestyle

Tackar för svaren m,m får tänka över brädorna pris m,m
    mvh krister

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 20:52 som svar på: Rapporter!!!

Nej just det ja
    tänkte inte på det.
    jaja skit i det nu.
    det var bra i alla fall.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 20:37 som svar på: Rapporter!!!

På vilket sätt påverkar inläggets upphovsman hur förhållandena varit i Askim?

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 17:02 som svar på: resa till tarifa?

Måste säga att jag är mycket imponerad av eran dagbok, det är precis sånt man vill läsa om.
    Tack!
    Joce…

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 15:26 som svar på: nån som kört nya RRD cult 55 eller 50?

Ok, men det gör inget, alla fakta är intressanta fakta när det gäller surfing. Såg att RRD 254 MPE vann testet av vågbrädor i boards-tidningen iallafall…

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 15:24 som svar på: Nån som ska ut i Umeå-trakten?

Det är väl bäst att se upp då… Synd att vi inte har nån golfström på den här sidan sverige.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 15:16 som svar på: Rapporter!!!

jag måste bara säga att det är så tråkigt när man inte skriver med sitt namn, för då vet man ju inte vem det är som man svarar på (egen slutsats!)
    Jag var också i askim, men jag vet ju inte vem du är, så jag kan ju inte skriva ngt vettigt som svar.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 13:03 som svar på: Sista minuten tips.

Visst kan det bli lite kallt i slutet av april, men en shorty räcker absolut. Tänk på att den bästa vinden är i dec-jan-feb och att mars och april kan va lite si o så…. Dessutom kan det bli ’ohyggligt’ kallt på nätterna i mars och april. Tunna sovsäckar och risiga tält brukar man lätt svära över när tempen sjunker till 10+ …huha.huha.
    Om ni ska stanna någon natt i Perth rekommenderar jag North Lodge, ett hyfsat backpackerställe med gångavstånd till city.

/Olof

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 11:35 som svar på: Sista minuten tips.

Tja finns det plats för en till eller?
    Ni har kanske full buss ska du vindsurfa eller vågsurfa eller både och?
    Markus
    westbeach@mailcity.com
    0709228387 desperat

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 11:20 som svar på: resa till tarifa?

kör till canjos om du vill ha någosånär kul

Sida 3311 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA