anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Här får du en länk till en sida med vindstatistik, och statistik på seglingsbara dagar under året på kanarieholmarna…. /Affe
-
Tja Benagan… JOhan här…
var nere i eilat frö nåt år sen. (två tror jag)
blåste jämt och ständigt…. mängder av surfare.. så dra dit.!!!! skönt väder me!!! -
Köpte en nu i höstas.. funka grytm bra.!!!
-
Hej! Jag och min brorsa var i Pozo under julen. Vind och vågor var sådär men det är normalt för denna årstiden, maj är nog bättre.
Vi hade en bil och det var nog det bäst. Har du ingen bil så sitter du fast i pozo som kan vara ganska dött ibland. Det kostar c:a 700 sek per vecka att hyra (”santa fe” hette biluthyraren i Playa del Ingles).Det lönar sig iaf med bil.
Om du vill se lite bilder från våran resa kan du gå in på min hemsida
http://surf.to/domp
under bilder ligger GC jul 2000
Aloha
Den blå folkabussen -
var det den med blixt-dekaler som du kallar ”den nya” eller, vilken årgång menar du? och vilken årsmodell hade du själv?
-
tänker du på vågisen, jag tänkte närmast på freeride brädan ?
jag väger 65 kg och tänkte åka på den som en allround bräda -
hallå du !!! jag kör på 8.6.jag valde den för jag e lite tyngre,98 kg.
jag tycker den e helt suverän.planar jävligt fint…. -
Bästa dräkten jag haft
-
Härlig jobbat Per! Jag kan dock inte öppna bifogade xl-filen? (Sidan hittas ej)
/Johan E -
Kolla med Svenska seglarförbundet, de har säkert nån lista på det om du säger vilket år det ska kika på.
-
EFTERSOM MAN INTE KAN LITA PÅ DEM ÄR DET MENINGSLÖST ATT FRÅGA T12
-
och vem var det månntro?
-
Kontakta den som var ordförande i klubben sist och starta upp klubben igen -är mitt tips.
Surfs up!
-
För deltagande i svenska cupen krävs medlemsskap i SBF samt klubb.
Vi deltagande i mellansvenska cupen -en perfekt tävling att börja sitt tävlande i (se surf.to/mellansvenska) krävs inget medlemsskap i SBF.