anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
….ett verkligt hett tips för dom som endast riktat in sig mot Bee 124 Protec för MTX:n har en betydligt…………..men vad är det jag sitter och skriver jag är ju i Sverige agro-nördarnas och dom globaliserade rotlösa svänghuvudenas förlovade paradis.
Till Sveriges surfhandlare, vågen, att ni bara står ut med betydande delar av er kundkrets. Ofattbart. Men MTX:en är inte nästa säsongs verkliga klipp det är nåt helt annat, nämligen Seratonin anti-aggro-drogen nummer 1. Börja sälj den på recept (fixa avtal med apoteket) sen kan ni ha windsurfingprylar som ren hobby och surfa 50% av arbetstiden. Marknaden är uppenbart enorm.
Pharmacia-UpJohn och Astra Zeneca har klykat det här för länge sen, det är bara att hänga på.Lycka till!
The SWE-drug is up! -
nope. jag känner alla tre men dom känner inte varandra.
-
Din jääävla skjärt gosse…visst North har svin fina segel men faaan man börja tröttna på ditt jävla tugg om det ok….
-
Börja bowla då istället dr pavlov.
-
ok om man nu kan spåra mig på en kvart vem e jag var bor jag isåfall???
skulle va kul om du kunde svara på detta så man får se om du e så jävla vass på datorer som du säger !!
Du kan ju inte gemförqa bilhandlare och surf handlare heller ditt nöt!! Fan bil handlare finns det tusentals av surf handlare jaa vafan ett fåtal .
så att dom går runt kan ju också bero på att dom e så jävla få! Man e ju tvungen att handla av vissa nötter!!! -
Inom kort tid så orkar vi inte höra mer om Dr.X
Resutatet blir en neg. betingad reflex: Titta aldrig mer på North greior.
Med vänliga hälsningar.
Dr. Pavlov -
Tack!!!!!!!!
Började undra vad det var frågan om när Butik efter butik skickas ner i dyngan
av småungar. -
Det är en intressant fråga faktiskt…….
-
Prylarna är bra,men konfen måste vara seriös.
-
Har en techno 273,den är grymt kvick o lätthanterlig funkar bra med segel från 5,5-8,5 .Det går med 9,0 men då tar jag min stora bräda.
-
Jag har en Oxygen tillsalu
156 lång
med bindningar. 98 års modell, tror jag.
perfekt freeeide.
hör av dig om du är intresserad 0733-100612 -
Om jag hade varit i don situation hade jag helt klart valt en formulabräda. Du får inte tag på någon mer lättplanande bräda, dessutom så är de flesta lättare än technon. Jag har en Avantrace 280, och jag måste säga att den är verkligen helt underbar.
Men som största bräda rekomenderar jag helt klart en formula.
men då måste du ha en mindre bräda.
om du bara tänker satsa på en bräda så är det nog en stor freestyle som ligger bäst. Typ Score 111 eller liknande.