anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Är det bra där i Januari?!
-
As good as it gets…
Calle Nyberg
-
En del av oss kanske är aktiva när vi seglar.
-
Mtp era problem verkar det bara vara avfettning som gäller…och gno riktigt ordentlig gärna med en sån där svamp som man tar bort flugor på bilens vindruta med.
Kom igen nu…neopren, saltvatten och lite svett – det är ju en del av imagen. Hur tror ni mina segel luktade efter att en liter Elefantbärslikör surnat i segelpåsen? Och ni gnmäller över att våtdräkten luktar surf… -
Du tror inte han menar airborn
-
Bor du i Falkenberg och nyss har börjat så åk du till surfersparadise i Varberg
och kläm och känn lite på grejjorna du tycker ser bra ut. Om du inte har tillgång till en kompis som har kännedom eller obegränsat med pengar så prata
med Putte och kom fram till vad det är du borde satsa på.Åk sedan hem och kolla de priser som finns på de grejjor du kikat på exempel på
säljes sidorna i anknytning till denna sida.(för de priserna lurar ju inga
barn. ;)….Nästan inga alls).Sedan är det bara att ställa fakta mot fakta och välja det man tycker ser bäst ut, och detta är väl en utav de egentliga fördelarna med att ha surfshoppar lite varstans???
Och just SP som tydligen många haft problem med har jag inte haft några problem med alls.
Exempel: Bom haveri 1.
= Ny bom vid dörren två dagar efteråtBom haveri 2. = Nya låsningar inom tre dagar
Bom haveri 3. = Nytt bomrör inom tre dagar
OBS. Olika bommar varje gångSegel haveri = reparation inom en vecka
Totalt segelhaveri = Om skärning (usch det lät illa)och byte av istort sett allt inom två veckor
M.M. M.M. Listan kan göras lång….
Där emot så har jag haft problem med Wallen för många år sedan och har
följd aktligen inte handlat där sedan dess…Men jag vill ju givetvis att de skall finnas kvar, de har ju onekligen
lyckats med den service de gett till Voodoo…Ty detta är fördelen med många surfbutiker…Att man kan välja den som passar
enligt de personliga önskemål och krav man har.Eller hur?
Näe Ostlig 10-14 det bli middags segling idag om jag bara lyckas skjuta på
mötet efter lunch.Surfs up dudes!
MVH///J.S.
-
Silicon olja!!??? I så fall tror du Rhodorsil 47 V100 skulle kunna funka?
Eller vad använder du? -
Tja !
Vi sitter pa ett hotell i Banff och vindsurfingssasongen kanns langt borta. Vi ses hemma Larry !
FK & CK -
Hur långt är det till Pite?
-
Okej.
Vem vad ligger denna bluffhandlarbutik som rånar barn. -
Du slog huvudet på spiken.
Fast sedan är dom fristrående butiker. Med egna grejor det är bara importbolaget
dom delar. Typ som ICA gör men då är det ingen som gnäller.
Här tycks alla vara så unga att dom glömt att det var inte så länge sedan som det var ett helvete att få tag i NP prylar. -
Här på konfen är vi helt klart bäst på dåliga surfbutiker.
Så det finns säkert många som kan rekomendera några dåliga butiker, fast då är det nog bra att veta vart du bor. (bara en tanke) -
Hej mitt namn är krister jag har börjat surfa lite lätt och nu undrar jag var det finns bra surfshopar, läser här att det finns några i skåne?
bor själv i Falkenberg.
Jag undarar om det finns någon som kan hjälpa mig?
Mvh krister -
Svenska cupen vinnarna i respektive klass (vilka det nu är). Skulle vara kul att få en kort presentation av top 10 i racing och freestyle. Finns många intressanta personer, Robban Åberg är väl kanske den som som ligger närmast till hands.
-
Finns det några stjärnor överhuvudtaget inom svensk racing?? Knappast va…Robert Åberg isf som dominerar på banan och i baren!! Gott och se han ligga bakfull och utslagen på stranden och i nästa sekund se han gå ut och dominera…det är hårt!!!!