anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Robban tillhör en inköpsgrupp som bla surfersparadis o bromma är med i deras syfte med gruppen var att ta alla agenturer o sedan höja priserna. Alla som dom inte ville ha med skulle bort från marknaden,med facit i hand så har dom lyckats höja priserna men det är nog det enda.
-
hurdan smak har folk egentligen? svart skall det vara .. nu kan man äntligen få ett helt svart segel!! eller ?
GÖTT
/Skåne -
Om du nu inte vet vem han e så ska du ju inte lägga dig i heller!!! Han som har butiken borde hålla sig till sina Aktier istället för att lura på nybörjare skit!!!Robban e den största Bluffmakaren någonsin!!!
Tack och lov så har vi nu ett par andra surfhandlare att handla av här i skåne !! -
Jaha då har storstjärnorna på denna konf lyckats sadla ner ytterligare en surfbutik. Skulle vara kul att se vissa på konfen segla.
Man börjar ju undra vad det är frågan om.
Nu är det bara Surfman kvar har faktiskt inte lyckats läsa något illa om dom.
Eller en fundering styrs inläggen (en fundering) Nu menar jag inte från webbmastern utan av dom som lägger in dom.
Själv vet jag inte ens vem Robban är eller var det ligger. -
Är det någon sanning i det andra då?
Vi som vill höra allt, vintern är ju så tråkig. -
Ingen sanning angående Thailand…….Daniel sätter igång sitt nya projekt den 1.jan mer info snart!
/Jonas
Surfman GBG -
Inte Janne jag menar Daniel vad jag hört har han dragit och Ekman och dom blåst honom. Det är detta jag ville kolla sanningshalten i. Som du förstår bor vi på ostkusten och sanningshalten kan ju ändras på 50 mil.
-
Vet inget om sanningshalten i rykterna. Men han (Janne Ekman) stod i livs levande i butiken för några dagar sedan..Så i Tyskland är han nog inte.
-
Har Lorch brädorna börjat serietillverkas -coolt!
-
Ta någon av seglarna från Formula VM i Thailand.
-
Stämmer det att han dragit till Thailand. Och att det var någon affär med en bil
från Tyskland.
Och om Ekman och c/o var inblandade så kan det gå hur som helst.
Hur mycket sanning ligger det i detta?
Har bara hört ryktet så jag vet inget någon som vet? -
Ta bort ”ä:t” i filnamnet så kanske det funkar!?!