anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
4795 för en begagnad mistral edge-96 var ju billigt!Han är ju värre än surfers-p
-
Vi kommer nog aldrig att gå FÖR långt i jakten på fart. Fart är ju det roligaste som finns! Däremot kanske vi då och då går åt FEL håll…
Filosofen
-
Typ hela världseliten vill ha en Starboard men om det inte duger åt dig så…
-
Vafan förväntade du dig av Robbans piss & surf???
Han e ju den största Nollan på denna Planet!!!
Gott nytt år!”! -
ju, jag ska vara med..
sen om du vill ha en f2 eller så, så är det ditt problem.///Peter
-
hAR VARIT PÅ MÅNGA STÄLLEN I SVERIGE O SURFAT MEN ALDRIG SETT SÅ STORA VÅGOR SOM PÅ ÖKERÖ!
-
DET ÄR INGEN SOM VILL HA EN STARBOARD!
-
är det bara jag som inte hittar bilderna ?
Grannen på Rörö
-
Du borde vara ganska impad…det kan bli jävligt bra där ute! Inget ljug..men ni kommer aldrig att hitta det ändå!=P
God Jul önskar UDO! -
Kanon det tog 5 minuter. Vilken julklapp!
Tradition, flärd, passion och ekologi och grosse geshwindischkeit i harmonisk balans och vips en helt ny w-surfing-gren har uppstått…. wave, race, mm suger.
Haute Cuture-windsurfing, dvs (tävling i segel-mode). Det är nu massorna kommer till sporten. Spana in antalet klädaffärer i en större svensk stad, det säger allt. Ca 90% av mänskligheten beter sig som tjurfäktarna i Tjuren Ferdinand typ uppklädda italienska vandrande släkter på huvudgatan i S:t Anton efter kl 1500. Tro mig det är nu det brakar loss totalt. Nu gäller det att svänga på höfterna se sådär lagom total-blasé ut men då och då dunka fram ett Araldit-leende typ professionell dans och framförallt hitta en vattenstrip typ alla var där. Men man måste givetvis kisa hela tiden och huvudet ska vara lätt bakåtlutat. Givetvis valde jag 10,9 så att seglet dominerar Strandvägen totalt.Touché: Vi syns på Riddarfjärden i sommar, jag vinner lätt.
Zickan(OBS Glöm text i seglet kommer du inte ens till 1:a auditionen).
-
Hör att han bråkar med någon surf handlar o har snuten efter sig!
-
Laird-sekevensen är helt klart i en klass för sig. Har man sett honom windsurfa också så inser man att man har ”lite kvar att fila på.”
Haj-videon återuppväckte en personlig close encounter för två år sen som jag har har svårt att deleta och som om och om igen dyker upp i minnet. Burrrr, >3meter men uppenbarligen redan fixat ett Happy Meal.
Mvh/Bosse -
Fattar inte riktigt vad dom sysslar med dom kan ju använda det gamla tills det nya funkar
Och på det finns inga bortförklaringar -
Eller Janne Ekman på T12.
Han kan nog dra en o annan story, hoho