anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Det blåser inte så ofta här hemma så varför inte….
-
Löjligt att bedöma brädor efter VM,det blåste ju knappt och om det hade blåst skulle inte dom riktigt breda brädorna hängt med.
-
Tjena,
Klepper och hyde sails hadde ett canon center när jag var där. -
För nya spännande (super) märken att tävla i Formula år 2001, så rekommenderar jag att kolla in julklappen på http://www.uniquestore.nu/surfunique.htm den 24:e december.
Grymt bra introduktionserbjudande till de första kunderna!
Först till kvarn… -
88 är inte det för smalt? 🙂
Fanatics formula då? Kan det vara något?
Och Drops? har de något på gång?
Lite sugen på en formula efter att Starboarden
blivit så hausad så vill jag ha något annat….
Väntar med spänning när det kommer ett formula test. -
anonym-anvandare
Medlem20 december, 2000 vid 12:18 som svar på: Var det någon som var på SBF:s årsmöte, jag missade det tyvärr. Vadsas?Under all kritik att inte få ihop en resultatlista på denna tid.
-
anonym-anvandare
Medlem20 december, 2000 vid 11:47 som svar på: Var det någon som var på SBF:s årsmöte, jag missade det tyvärr. Vadsas?pro, amatör?
-
Bara för att rappa upp hipp faktorn på småbrädor ytterligare så
ligger Mark Angulos brädor tydligen mellan 210-230.Lycklig vore den som matchade Olas vikt.
Å andra sidan är man ganska ensam ute när det trycker i över 25 m/s och
det är då det är riktigt kul, det skulle jag nog inte klara om jag vägde 60-65.Med andra ord det finns fördelar och nackdelar med allt.
MVH///J.S.
-
Det ryktas om RRD Beast, ca 1m (japp, en meter) bred. Är dock inte helt säker på om det stämmer.
//Mac,TS
-
F2 t-rex 2.62m 138lit 85bred
-
Två folkis och en påse sourcream onion och varvar med ett par candy bars!
/ Flebbo
-
Där ser man, Starboard tycks exprimentera friskt och har ju lyckats ganska bra hittills. Känner mig dock lite tveksam till 43 cm tail på en vågbräda men det fungerar väl tydligen. Får lite hoppa snurr vibbar? Hur är den att rida vågor med? Går det? Någon som provat?
-
Hmmmm…. det är ju inte så konstigt, det ser ut som ni gråter hela tiden när ni får saltvatten i ögonen.
/ M