Forumsvar skapade

Sida 3329 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 18:14 som svar på: Surfarna kommer ikväll..

Jag tyckte att det var ungefär som när vi Stockholmare kommer ner till Skåne eller Varberg.

Brudarna flockas runt oss och bönderna är avundsjuka !

/Per

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 17:10 som svar på: JAG SPYR PÅ……..

Starboard har…kolla fisharna!!

////////////////////////////
    //Starboard did it again!///
    ////////////////////////////

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 16:41 som svar på: Skidsport

Jag har råkat ut för kastfalls grejen men det var 7 år sedan, de har blivit
    mycket bättre vad gäller garantier sedan dess. Hade inga problem med att få
    ett nytt frontbeslag när det gick sönder. Dock tog en månad månader innan de
    hade fått hem ett nytt.

Fler butiker och rakare kommunikation!

PS
    Varför försöker ALLA vindsurfare pruta när de ska köpa prylar?
    Prutar ni även när ni går i skivbutikerna eller när ni handlar kläder?
    Om jag köper en hel kostym kan jag väl få en skjorta och slips på köpet?
    Va faaaan ni har ju sånna marginaler…
    Fy fan vad dålig service…

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 16:32 som svar på: JAG SPYR PÅ……..

Du har tjatat om dina korta hemmabyggen så länge denna konfen existerat men om de nu är så otroligt bra och överlägsna allt annat varför har INGEN tillverkare gjort några 230-brädor? För övrigt ska man inte vara så fixierad vid längden utan det är framförallt rockerkurva, outline och volymfördelning som är avgörande för hur brädan fungerar på vågen. Det är inte mycket utanför skolbänken som är linjärt här i livet, ytterst tveksamt till om en brädas rolighetsfaktor är linjär….

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 16:30 som svar på: frågeformulär

-Hur gammal är du? 30
    -Hur länge har du windsurfat?16 år
    -Vilken gren av windsurfingen håller du mest på med/vilken grens utrustning? freeride/freestyle/wave
    -Varför windsurfar du? Det är livet, man glömmer alla bekymmer och bara njuter

-Har windsurfingen förändrats under de år du hållt på? I sånna fall, hur? Under slutet av åttiotalet och början av nittio talet minskade antalet aktiva för att i slutet av 90 talet återigen öka så sakteliga
    -Vad har hänt innom wave/freestyle genren? Allt har blivit mer radikalt, från att en tabletop var en avancerad manöver till att man nu gör dubbla framåtloopar och dubbla trick (tex tabletop/framåtloop)
    -Ser utrustningen annorlunda ut nu? I sånna fall hur? Utrustningen är mer avancerad och mer lätt använd. Brädorna väger mindre och bommarna har snabbkoppling. Sporten har utvecklats och prylarna har hängt med
    -Varför tror du just denna genren blivit så populär? Spektakulärt, man kan aldrig bli i närheten av full lärd
    -Hur många är det som tävlar då vs. nu? färre
    -Är tävlingarna viktiga för sporten och dess utveckling? för dess utveckling ja, för sporten i den mån att vindsurfing syns och det ger att fler vill börja
    -Hur tror du att det kommer att se ut i framtiden? Kiteboarding kommer att ta en del av vindsurfing kakan. Men jag tror ända att vindsurfing går mot en ljus framtid
    /Volcano

• Tyvärr sker all sammanräkning manuellt så det är ett jobb som ingen vill göra och därför tar det otroligt lång tid. Så fort de är klara så kommer de förhoppningsvis upp på SBF sidan.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 11:28 som svar på: Preliminära tävlingsdatum för SWT 2001

För att ingen har ordnat det! Fixa det själv vetja….

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 10:31 som svar på: JAG SPYR PÅ……..

Var det skojarna på Surfman som vägde den åt dig

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 10:24 som svar på: JAG SPYR PÅ……..

Den personalen jag menar är den som är i företaget alltså inte det jobb dem lejer bort. Så som alla företag som expanderar oavsett bransch måste man även utöka peronalen såsom ekonomi, marknadsföring, pr osv. Och det blir en hel del folk även om det låter som om fem pers skulle kunna göra detta.
    Ang. kvlalite´n på brädorna är det upp till företaget att avgöra, ha råd till.
    Thi gubbarna vet inte ett jota om vad de håller på med, dem bara gör det dem blir tillsagda. Så det gäller att ha kontrollanter som går där nere dagligen bara för att se att dem lägger kol ”plattan” under fotstroppsplaceringen istället för i fören på brädan vilket dem inte har en aning om vad den gör för nytta osv. Så allt snack om att brädorna är gjorda i Cobra då är dem bra är skit snack. Till och med friggoliten i olika brädmärken är olika och det är inte samma Thi gubbe som gör den ena eller andra brädan. Så allt som är lika är att dem görs under samma tak.
    Gott nytt år

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 09:55 som svar på: Preliminära tävlingsdatum för SWT 2001

Varför är det ingen Freestyletävling i Stockholm???

King of Riddarfjärden!

Coolt!!!!!!

• Ni råkar inte ha alla resultat i svenska cupen?
    Racing— pro, amatör, junior, dam
    Freestyle/wave— pro, amatör
    Formula—-?
    med mera

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 08:11 som svar på: Surfarna kommer ikväll..

Die deutche techno, jah jah!

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 08:09 som svar på: frågeformulär

Kör hårt Anna, jag mailar dig så fort jag får tid.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 08:07 som svar på: Chalmers Big Jump Open

Vilken superschysst förening!!!
    Räkna med mig som ny medlem nästa år!!!
    Detta avgör definitivt valet av högskola.
    Eller finns det fler skolor med liknande föreningar?

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2000 vid 07:28 som svar på: VAD ÄR DET SOM GÖR DENNA SPORT SÅ SCHYSST, MOTIVERA!

Vid en RIKTIG bra dag spelar det ingen roll om någon står med en miljon och vinkar på stranden det är inte intressant jag är ju i himlen.
    När man kommer in vet man inte om det gått 1,2 eller kanske 3 timmar för man har varit helt fokuserad på seglingen och inget annat.
    Jag har inte hittat något annat i livet som ger samma kick därför håller jag på med detta och har så gjort i över 10 år.

Sida 3329 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA