anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Gött att nån äntligen tar tag i detta!! Nåt vi har längtat efter länge, vi kommer förmodligen ner ett billass killar från Stockholm. Hoppas verkigen vi blir fler Sthl:are o äv. från andra ställen!!!???
See u!!/M -
det är just sånt här man vill läsa…..:(
-
he he…det är en riktig höjdare !
😉 -
Ge tjejjen en chans…så kanske hon mjuknar..
Hur gammal är du? ….30 år.
-Hur länge har du windsurfat? :….. sedan 1985 (ca)
-Vilken gren av windsurfingen håller du mest på med/vilken grens utrustning? :…..Freeride/wave…
-Varför windsurfar du? : …..det är roligt…
-Har windsurfingen förändrats under de år du hållt på? I sånna fall, hur? :…..det är enklare att ha kul (krävs mindre vind)
-Vad har hänt innom wave/freestyle genren?:…..massor..bla.nya och mer avancerade trick
-Ser utrustningen annorlunda ut nu? I sånna fall hur? :….bredare , lättare ,bättre …kanske kortare i vissa fall.
-Varför tror du just denna genren blivit så populär?:…. Det ser kul och coolt ut, så klart !
-Hur många är det som tävlar då vs. nu? :….Vet inte..färre nu…
-Är tävlingarna viktiga för sporten och dess utveckling?:..Antagligen… tävlandet styr väl utvecklingen framåt…mer lättplanande brädor + och sånt…uppmärksamhet från medier …(förekommer ej i swe)..
-Hur tror du att det kommer att se ut i framtiden? :….Mellan dig och mig ? ;)…det fortsätter väl som det gjort..lite lättare grejjor osv.
tack för hjälpen!
Var så god !
// Anna
-
Vicke greJ!
Faan va ballt asså! (änna va la DÖ tjöta, knö daj itte)
-
glömde visst telefonnummret
det är
031-11 24 35
ska bli trevligt att höras -
Hur ser du ut?
a. blond
b. brunett
c. nått annat som inte e snyggtHur gammal är du?
a. 16-25
b. 25-60
c. nått annatVad har du för kroppsform?
a. snygg
b. ful
c. nått annatOm du räknar i hop dina bokstäver och märker att du har mest A:n så kan du ringa till maila till min adress marcus83@xoommail.com å berätta det.
bifoga gjärna ett kort och telefonnummer, så ska vi nog fixa ett arbete du sällan glömmer! -
Du är la go`
skall du använda det som VI sunkiga surfers säger till dig!!!
passa dig innnan nån smackar läppen(-arna) på dig! -
anonym-anvandare
Medlem18 december, 2000 vid 17:16 som svar på: VAD ÄR DET SOM GÖR DENNA SPORT SÅ SCHYSST, MOTIVERA!Den é cool!
-
Det är väl massor av folk som seglar vid malen, är väl bara att glida ner när det blåser.
-
Hej,
Jag vet inte var den går att köpa (har du provat Bromma??). Dock så har jag sett den på Maja´s under Wave Classic. Om jag minns rätt (det förekom alkohol under visningen) så var den ganska bra. Per Andersson var med en hel del i filmen.
//Mac, TS -
Hej,
Surfskola fins även på Fuerte. ”Natural Surf” tror jag surfskolan hette (ja, de kör BIC), och den drivs av en tysk snubbe (vad annars….). Kurserna hålls i Cotillo där det är vågor i stort sett varje dag och w-surf stället på Cotillo ligger ca 100 m bort så man har grym koll om det är bra w-surf.
Ha det så kul..
//Mac, TS
ps. Avundsjuk……japp.
-
Du som jobbar i den nya ekonomin kanske kan svara på om det är mycket cyber, bredband och elektroniska motorvägar i den brashen. Själv studerar jag företagsekonomi men är lite sugen att hoppa över till den nya ekonomin då den verkar mycket roligare och spexigare. Man kan ex. ha en fleece tröja istället för skjorta och kavaj vilket jag tycker är snyggt.
😉
Lanzarote är är mitt tips!
-
Det gör den jag lovar
-
Vad heter företaget du jobbar på?