Forumsvar skapade

Sida 3332 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    17 december, 2000 vid 11:28 som svar på: Surfers : Varning för Telia aktien på måndag!

Vaddå kommunist aktie!!Ni vet inte vad ni snackar om när ni använder det ordet!!

• anonym-anvandare

Medlem
    17 december, 2000 vid 10:25 som svar på: VAD ÄR DET SOM GÖR DENNA SPORT SÅ SCHYSST, MOTIVERA!

Den obeskrivbara känslan av att flyga över vattnet i 25 knop och va ett med brädan och riggen…släpper tankarna på allt annat och tänker bara på surfingen …kallas FLOW ! på psykologspråk

• anonym-anvandare

Medlem
    17 december, 2000 vid 09:50 som svar på: Surfers : Varning för Telia aktien på måndag!

Sälj Telia fort som F-N på Måndag och köp Framtidsfabriken (fort som F-N på Måndag)som äger 5% i Orange. Framfab var översåld även innan man fick 3G licensen.3G licensen kommer öka omsättningen på Framfabs konsultverksamhet också. /Benke

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2000 vid 23:30 som svar på: Skidsport

Jag håller helt och hållet med dig om att det är synd att personer spyr galla övre vissa utpekade personer/företeelser men bara om de gör det utan att motivera sin ilska. Man måste här skilja på främst två situationer: Den som skriver att A är en kuk och den som skriver att A är en kuk därför att osv. Det som gör det senare okej är att jag själv kan bedöma om A verkligen är en kuk. Det är ju också det fina med denna konf att alla, och då menar jag verkligen alla, får komma till tals på gott och ont. Men om någon skriver att A är en kuk så kan ju detta i och för sig vara sant trots att personen inte motiverat att A är en kuk, så det måste ju också ta hänsyn till. Min poäng är denna man får inte ta det som skrivs på konfen som sanning och man måste framförallt bilda sig en egen uppfattning. Och vad det gäller just surfbutiker i Sverige så kan man nog säga att sannolikheten att verksamheten är märklig på något sätt är det normala.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2000 vid 22:42 som svar på: Gjort en egen surffilm?

Nu har vi på Haj-Tv fått in en skimbat och en skidfilm på detta inlägg! Perfekt!

/Tompa

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2000 vid 22:26 som svar på: Surfers : Varning för Telia aktien på måndag!

Instämmer helt med denna KOMMUNIST AKTIE blir det INGET KARTONGNYTT!!!
    Och vad är bättre än KARTONGNYTT!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2000 vid 16:33 som svar på: Naish Sails Hawaii is launching windsurfing boards.

Vad jag förstår har Rick naish & Harold Iggy shapat Mistrals brädor (Score, Flow, Vision, Take Off, Screamer mm inkl Mistral Naish) sedan tidigt 80′ tal.
    Om det är så att de nu ”…offer their knowledge, experience and visions exclusively to Naish Sails Hawaii blir det väl ett stort tomrum för Mistral.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2000 vid 15:44 som svar på: Skidsport

Kanon
    Hur gör man enklast? Tänker åka ner till er mycket tidig vår och öva på alla
    brister.

Ärligt talat det som suger på konf är den totala avsaknaden av direkta eller
    indirekta sociala filter, men det gäller ju iof betydande delar av hela
    cyberrymden.
    Mvh Bosse

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2000 vid 15:28 som svar på: Skidsport

Tja dom små nördbarnen måste ju hävda sig någonstans eftersom den enda surfing dom tycks utöva är på nätet. du hör ju själv när man påstår att Skidsport inte kan något. Vad tror du denna yngling vet om WINDsurfing.
    Bosse gå med i ÖWC där möter du likasinnade

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2000 vid 15:13 som svar på: jobbigt på västkusten

Bajs skit ränneskit snorbajs avföring lukt pisseskit??? Skit i röven stjärtbarberare. Stjärtbarberare,konkelbär,bajsklumpar i röven.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2000 vid 15:08 som svar på: jobbigt på västkusten

ähhhhh din mamma skiter

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2000 vid 15:07 som svar på: Skidsport

Bromma är en kanonbutik. Man blir alltid trevligt bemött och får en våldsam
    massa bra info när man handlar där. Det som imponerar är att dom inte prackar
    på en prylar utan tvärt om tex avråder att köpa sånt som inte fungerar för den
    nivå man ligger på för tillfället och nåt som imponerar riktigt är Johan som
    tex fixar protoprylar (bommar tex) som fungerar perfekt om man vill och som
    alltid är lika entusiastisk.

Ärligt talat undrar jag vad det är för nörd-aggron som då och då dyker upp på
    denna konf. Efter ett antal decennier djup involverad i friåkning skidor över
    hela europa har jag aldrig, aldrig, någonsin NÅGONSTANS stött på den här drög-
    attityden som då och då kommer upp på denna konf. Är det ett typiskt svenskt IT-
    surf-fenomen???
    Samtliga surfare jag träffat live är trevliga och djupt engagerade i denna
    fantastiska sport så varför så mycket fjompigt aggro-beteende just här???

Verkligen upplagt för ett exjobb på akademiska.
    Mvh Bosse(tillfälligt nörd-aggro)

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2000 vid 15:05 som svar på: mallorca

sa du nåt din tönt. din mamma skiter.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2000 vid 14:40 som svar på: mallorca

Skit ner dig

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2000 vid 14:33 som svar på: JAG SPYR PÅ……..

Har oxå fått den uppfattningen att det kan vara lite ojämn kvalite`på starboards brädor, både på vikten och finishen av dem jag har sett.

Joppe

Sida 3332 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA