anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
…typ sådana som dykare har, sådana som man blåser upp och som är helt torra. Fast då skulle nog ändå problem med blodcirkulationen uppstå eftersom dom sitter åt rätt tight runt handleden. Svårt med greppet också tror jag.
Vanliga öppna handskar fast med insydda elslingor i kanske vore nåt? Ett litet batteri som driver dom göms lätt i selen. Jag har för mig att jag har sett slalompjäxor med denna feature, då borde det väl fungera för surfhandskar också.
/fan vad jag hatar att tentaplugga
-
Bra jag kommer vid 10.30 redo för de 8 timmarna surf ifall ni inte surfar på natten
-
jag drar oxå ner till cham..den 22:a. Men det är skidor som gäller! tar även med w-surfprylarna för några avstickare till toulon/rivieran.
Den vita folkabussen. -
Jag åker ned (SA) på Juldan och flyger med British airvays där får man ta med 25 kg, 90 kr/kg däröver så man får ju ta med lite mindre kläder mm, så klarar man sig :segel 10kg mast 2 +bräda 5kg /Protomannen
-
Tyvärr !!! måste jobba . annars hade jag å staffanstalledräng kört järnet.
Glöggs up dude! -
Sen visar det sig om jag får någon riktig bostad och jobb. issåfall kommer 3 pers till ner.
-
japp, några finn det
-
Ho ho ho , på fredag nästa vecka åker jag till chamonix, då åker snowboarden fram. Är dock lite avis på brorsan som drar till Gran canaria denna fredag.
Hur länge stannar du i Chamonix?
Aloha
Den blå folkabussen -
Finns det många stodentsurfare nere i Lund (bara undrar…)?
-
Det verkar ju skit bra! 90.000 pers, som kan se min film!
Jag hör av mig! Björn
-
Eller så ger man helt enkelt fan i att spräcka nosen genom kastfall! Hur simpelt som helst juh 😉
-
Jag tycker att man får problem med blocirkulationen över handleden när man har handskar, det blir dubbla lager neopren (våtdräkt+handskar) och det klämmer åt för mycket och orsakar kramp eller i alla fall försämrad muskelstyrka i fingrar och underarmar. Jag har testat med handskar utan mudd och det tyckte jag fungerade bättre. Vidare ska man undvika femfingerhandskar, det blir svinkallt om fingrarna, nästan värre än att köra helt utan handskar.