Forumsvar skapade

Sida 3339 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    13 december, 2000 vid 03:13 som svar på: Bästa vinterklädslen

…typ sådana som dykare har, sådana som man blåser upp och som är helt torra. Fast då skulle nog ändå problem med blodcirkulationen uppstå eftersom dom sitter åt rätt tight runt handleden. Svårt med greppet också tror jag.

Vanliga öppna handskar fast med insydda elslingor i kanske vore nåt? Ett litet batteri som driver dom göms lätt i selen. Jag har för mig att jag har sett slalompjäxor med denna feature, då borde det väl fungera för surfhandskar också.

/fan vad jag hatar att tentaplugga

• anonym-anvandare

Medlem
    13 december, 2000 vid 01:26 som svar på: prylar till sydafrika

Bra jag kommer vid 10.30 redo för de 8 timmarna surf ifall ni inte surfar på natten

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 20:46 som svar på: Unishipcom!

det finns det…..

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 20:22 som svar på: Chamonix

unishipcom!

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 18:40 som svar på: Chamonix

jag drar oxå ner till cham..den 22:a. Men det är skidor som gäller! tar även med w-surfprylarna för några avstickare till toulon/rivieran.
    Den vita folkabussen.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 18:24 som svar på: prylar till sydafrika

Jag åker ned (SA) på Juldan och flyger med British airvays där får man ta med 25 kg, 90 kr/kg däröver så man får ju ta med lite mindre kläder mm, så klarar man sig :segel 10kg mast 2 +bräda 5kg /Protomannen

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 18:23 som svar på: Torö / Fituna imorrn?

Tyvärr !!! måste jobba . annars hade jag å staffanstalledräng kört järnet.
    Glöggs up dude!

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 17:16 som svar på: Deviator

Var beställer man den då?

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 16:08 som svar på: Chamonix

Sen visar det sig om jag får någon riktig bostad och jobb. issåfall kommer 3 pers till ner.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 15:12 som svar på: Gjort en egen surffilm?

japp, några finn det

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 14:20 som svar på: Chamonix

Ho ho ho , på fredag nästa vecka åker jag till chamonix, då åker snowboarden fram. Är dock lite avis på brorsan som drar till Gran canaria denna fredag.
    Hur länge stannar du i Chamonix?
    Aloha
    Den blå folkabussen

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 11:35 som svar på: Gjort en egen surffilm?

Finns det många stodentsurfare nere i Lund (bara undrar…)?

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 10:50 som svar på: Gjort en egen surffilm?

Det verkar ju skit bra! 90.000 pers, som kan se min film!

Jag hör av mig! Björn

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 00:26 som svar på: Deviator

Eller så ger man helt enkelt fan i att spräcka nosen genom kastfall! Hur simpelt som helst juh 😉

• anonym-anvandare

Medlem
    11 december, 2000 vid 22:37 som svar på: Bästa vinterklädslen

Jag tycker att man får problem med blocirkulationen över handleden när man har handskar, det blir dubbla lager neopren (våtdräkt+handskar) och det klämmer åt för mycket och orsakar kramp eller i alla fall försämrad muskelstyrka i fingrar och underarmar. Jag har testat med handskar utan mudd och det tyckte jag fungerade bättre. Vidare ska man undvika femfingerhandskar, det blir svinkallt om fingrarna, nästan värre än att köra helt utan handskar.

Sida 3339 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA