anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Fortfarande samma fel, krävs det Excel 2000 eller??? har Excel 95.
Men bryr mig inte längre, vill inte köpa nåt av Wallen längre, går nån annanstans….
-
Dom kanske uppnar bordell
-
JAjamenssn. Jag ska ner den 16-30 dec, alltså 2 hela veckor. Jag bor också i pozo hos jonas, plus att jag ska hyra bil där också. Det dumma är att jag väntar på att han ska bekräfta min bokning bara. Sedan den 20e så kommer en till surfpolare ner, men han bor i Playa de Ingles. Då blir det fett röj, har hört att Cashba, med rulltrappa ner till barerna (eller hur det nu stavas) ska vara party *ler*.
Anyway, maila mig på pdomp@hotmail.com det kan ju vara kul att käna lite folk när man kommer ner.
ALoha hälsningar Peter -
Hoppas det går bra för daniel såna som han är bra för sporten,Ekman o daniel var nog de mest omaka man kan tänka sig,en skojare o en seriös.
-
Tydligen är dom flesta wc seglarna för fega för att ställa upp dom hade antagligen hamnat långt ner på listan , har fått uppfattningen att wc är ett slutet sälskap där det är svår att komma in.
-
Är du sponsad av Wallen!
-
Är inte Rappe med? Någon som vet varför?? Bringdal kör väl bara lite när han har lust men jävlar vad bra han verkar vara när han väl ställer upp, var väl rätt bra med på Irland?
/ Calle -
Kan varken läsa filen hemma eller på jobbet.
Hur fan kan man lägga upp en excelfil på internet, jävla idiotiskt helt enkelt. skit i och sälj då!!!!!!!!!
-
Vad pysslar daniel å Andreas med nu då???
-
Microsoft Excel:
North_rea_001205.xls:-filformat är ogiltigt.
Vilken skit!!!!!!
-
Sitt inte och lek med pappas dator ungdjävel!!!!
-
Mig veterligt så är det er generation som pundar.
Fan bråka om 250 pix när ni gladerligen köper en mast för 4000pix. -
Ja gamla T12 men inte samma företag som i stan.
Nu är det BARA MARINETTE OCH JANNE KVAR I FIRMAN.
/Klaus -
IBERIA hela vägen med mellanlandning i Madrid
-
Dunkan har väl lagt av med racing vad man har hört efter det här årets resultat i PWA