anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Men Hur mycke bättre är inte en neilprude eller Fiberspar då?? vill bara informera om att alla normala i världscupen kör fiberspar.
-
Dom flesta Proffsen är där tex nyblivne PWA mästaren(overall och race) Kevin Pritchard US-3, så motstånd finns det……
-
Det var kul att höra att det åtminstone finns några andra som fattar vad mycke bra segling denna jumma höst/vinter bjuder på. Själv körde jag på torös insida stor vågbräda och 5,4 bra vinkel.
-
Förlåt en fråga Är Whitewater gamla Top 12 sedermera T-12
-
Men är det två klasser så dom kör en sämre eller?
För det tycks inte vara nån massmediabevakning där.
Är det inte så att dom kör i någon b-klass utan intresse?
Och om inte Dunkan och company är där är det av intresse då.
Om det är något att ha varför informera inte nån pressansvarig på förbundet
Svenska tidningar och tv utan info till dom så kan ju inte detta nå ut.
Undrar bara!!!! -
Ballefjäder?? snacka om bondläpp …ja, ja du är välkommen ändå!
//F.Boman -
Hela november var det grymt bra segling i kapellskär, med hårda syd-sydostliga vindar. bland dom bästa segel dagarna på hela året!
Fortfarande hyfsat varmt i vattnet!!!, blir det vind till helgen så är det nog folk där.
Häls F.Boman -
Varken Daniel eller Andreas jobbar kvar på Whitewater!!
-
eller var det grinchen som skulle göra det? Det är inte lätt att hålla isär dem…
/Prylen -
var kan man se den ? går den att köpa?
-
Håller med nu är det bra pris men annars undrar man om dom är friska
5000 kr för en 100% carbon mast är saftigt. -
Låter jävligt gôtt, kanske skulle ta och emigrera till skåne i vinter.
-
jag misstänker skarpt att du e ett litet flummigt pundarsvin som fattar mindre än en 8 åring. men om du vill få tillbaka lite intelligens typ med andra ord äta ett mål mat om dagen så din hjärna kan börja utvecklas igen så kan du ju alltid fråga snällt på arbetsförmedlingen om du kanske om du är riktigt snäll får ett jobb med att tvätta kloaker och skura toaletter.
så kanske de snälla tomte andarna från agualeratyaput kan komma från din psykos och kan ge dig några fina små påsar med knark i. så kan du du gå på rave och punda ner dig hela vintern. ditt lilla as stick eller börja jobba och sluta knarka.
(det var inte jag som skrev inlägget ovan dig jag bara står upp för min generation) -
Det är ingen som vet om man kan ladda hem den ngn stans?
-
Det är ju tyvärr sorgligt att just DU då håller på med en sån här billig sport där brädor kostar uppemot 15 lakan, segel 2-6 lakan, master, bommar, fenor, dräkter mm kostar X antal tusenlappar varje år. Då kan man ju nästan förstå att 250 spänn för en video är i det svettigaste laget – för vem faan vill stödja någon form av svenskt angagemang inom den här stora svenska sporten… Låt den då istället självdö..eller ????? // Gurkan