anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
I GBG Skall det var 8-13m/s och 8-10c tors-sön FLYTTA!
-
anonym-anvandare
Medlem28 november, 2000 vid 14:16 som svar på: Ni kommer väl o festar med oss i morgon på SturekompanietRock n roll, jag är PÅ!!
-
anonym-anvandare
Medlem28 november, 2000 vid 14:02 som svar på: Bodde jag i Arvika skulle jag surfa på storgatan!HAHAHAHA Vikket nerköp med bajs i vattnet, vi som surfar i brädviken i gävle slipper bajset men vi får trängas med gamla ryska lastfartyg som frekventerar farleden där vi surfar!
-
Hur märker du att du börjar få en riktig surfabstinens:
NÄR:Du sätter upp surfbilder i taket och på toan.
Du pratar med flickvännen om även de sämsta surfen.(även om du vet att hon hatar det!)
Du plockar upp surfingbrädan från garaget till ditt 15 m2 rum och kör in fötterna i stropparna medans du pluggar.
Börjar prova om ”hängselen fortfarande passar” (hängaddes i dörrhantaget som nästan bryter av)
Du har kollat på hela ”Enjoy” videon hundra ggr och kan säga alla ord i filmen baklänges (pga skitsofren liknande reaktion efter 1000 upprepningar på The spock).
Du har lärt dig tyska på bara en vinter!! Efter att i sin iver ha läst tyska surf.. (efter alla de engelska tidningarna såklart)
Din flickvän börjar skrika Va faan ”Hang loose” Redan!
-
Amen mina dragskor DA?
Skit i katten…
-
Det finns visst en 272 Axxis med 95 liter den har väl altid funnits iallfall 96,97 års modell. Jag har en. Den är grrymm. Blir extreemt snabb och tar segel upp till 6,8. Med 2 fenor till brädan så kan du klara de mesta väder. Dessutom så är den hur tålig som helst. Min har hållt utan en skråma sedan 96. Då har jag ändå varit i Klittmöller med den, så bonk tål den.
ALoha beachpojken -
Jag måste säga att det är starkt av er att börja skejta så där bara i er ålder..
Många skejtare har ofta en jobbig attityd… Inte alla men en del…
Jag har själv åkt inlines en hel del innan jag började med vindsurfingen.. och det är verkligen skitkul tills man kommer till den gränsen då man riskerar att krasha så hårt så man bryter ett eller flera ben och sån’t… men jag säger
bara, Kör på!!!Mvh Tedan 19årar..
-
Jag har det!
Det är dags att tatuera in en Arla hushållsost logga över ryggen.
Hur tidlöst är inte det?Ingen HD här inte!
-
anonym-anvandare
Medlem28 november, 2000 vid 10:25 som svar på: Bodde jag i Arvika skulle jag surfa på storgatan!Japp! så nu blir det fortsatt skitsegling i Vänern!
-
Eller katten som kastade upp på din hjärna
-
anonym-anvandare
Medlem28 november, 2000 vid 09:50 som svar på: Bodde jag i Arvika skulle jag surfa på storgatan!O nej släpper dom ut bajs i vattnet, det kommer ju att rinna ut i Vänern.
-
anonym-anvandare
Medlem28 november, 2000 vid 09:46 som svar på: SVENSKAR PÅ FORMULA VM I THAILAND 1-9dec.Har ni tränat något i höst!
-
Nej men prova att maila in en beställning, om inte annat så
får du väl svar på om det funkar eller ej! -
Är det en NP logga eller? Kanske lite Jason P komplex!
-
anonym-anvandare
Medlem28 november, 2000 vid 08:04 som svar på: SVENSKAR PÅ FORMULA VM I THAILAND 1-9dec.Så duktigt av dig Tooovnaas!