anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Om du får mögel direkt så handlar det nog mer om VAR du förvarar dom än vilket vatten du seglat i. Mögelsporer finns förmodligen på den plats du brukar förvara eller i väven på segelpåsarna. SANERA! och byt förvaringsställe!
-
anonym-anvandare
Medlem21 november, 2000 vid 08:56 som svar på: hur får man tag i nordman ni vet han på hönö????jag menar den lollo som också bodde på hönö men nu har flyttat till halmsdtad ….han med en liten röd 323 …och världens högsta bakåtloopar
-
anonym-anvandare
Medlem21 november, 2000 vid 08:40 som svar på: hur får man tag i nordman ni vet han på hönö????är lollo och louise samma person? någon som vet?
-
Tack för ett bra svar knatte,det blir definitivt en ny fena.
-
Jag kanske kör i ovanligt näringsrikt vatten (insjö) men jag får ta mej fan mögel omgående om jag inte torkar seglet efter surf.
-
Ställ dem upp så försvinner fukten lättare!! Lägg dem ej ner…
-
Det roliga med sidan är att det är en F2 på länken..HAHAHHOAHOAHOAHOAHOAHAHO…kolla själva!!
-
anonym-anvandare
Medlem20 november, 2000 vid 23:58 som svar på: hur får man tag i nordman ni vet han på hönö????Det händer att han oxå är ute minsann den gamle glammrockarn´.
0708173515 är ett sätt att få tag på Nordman!!
-
man skulle kunna torka dem.
-
du darfst mein bestrafer sein.
”tyska manövrar kräver tysk illustrering” -
Ja det är Megascene grejer, priset borde sänkas mer !
-
Dom kan vara blöta det gör inget, viktigast är att hålla dom borta från solljus, och det är ju inga problem nu.
-
jag tror inte det behövs någon särskild torkmetod, jag har alltid seglen i påsarna och har hittils inte upptäckt varken mögel eller skitlukt
-
anonym-anvandare
Medlem20 november, 2000 vid 19:23 som svar på: FILMPREMIÄR: SAND MELLAN TÅRNA PÅ STUREKOMPANIET DEN 29 NOVEMBER!!!kostar det nåt på surfbaren