anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem20 november, 2000 vid 19:04 som svar på: FILMPREMIÄR: SAND MELLAN TÅRNA PÅ STUREKOMPANIET DEN 29 NOVEMBER!!!Filmen börjar klockan 21 00.
-
Fin o bra sida megascene har!
-
Körde i Läjet bättre förhållanden för man leta efter fin, fin vågridning tack för att ni andra stannade hemma så att vi slapp trängas
-
Aber doch es ist ja nur elegante hochwertiges electronic geräte. Forsprung durch technique nicht war? Und den Herrn Uber-Dr.Diss mag sich vorstellen das wir in nur eine woche nach El Yaque eine ganze Monat fahren weil dieses >4Bft/80% gebit eine hochgewärtiges GPS-speed Gebit waren, will, kann, gewesen.
Gruss Gut Dr. Diss und wir will naturlich den Dr. sofort jedes GPS-speed messerung des El Yaque´s by mail informiren.
Ober-Dr. Dass.
(Nich gestorben sondern gesterben)
(Haben den guten Dr ihren dissertation auch gekaufen hat??? Ich bezahlte nur 500DM fur meine.) -
Jo vad säger man, jag var också ute.
stack ut vid 1200, då var det side-on,
körde 4.7 med bra tryck. Bättre hoppvågor
än ridvågor.Vid 1400 började det vrida till sydsydost och
mitt i viken kom det in riktiga set med mkt fina
vågor runt huvudhöjd. Det var nog det bästa jag
seglat i Apelviken tror jag.Var det du som var ute med Ezzy-segel eller?
/stefan
-
anonym-anvandare
Medlem20 november, 2000 vid 14:47 som svar på: FILMPREMIÄR: SAND MELLAN TÅRNA PÅ STUREKOMPANIET DEN 29 NOVEMBER!!!På Sturekompaniet…
-
På söndagen blåste det ca 4,5, sideshore mot kvällen och ca 2 meters asrena vågor, Bäst för vågridning men ändå ok att hoppa.
Det var 7-8 plus så det var ok temp också.
🙂
-
Nein Fritz, Bitte nicht in mein Anus. Ich gestorbe wann ich diese GPS scheisse hören muss. Wir sind nicht intressiert.
dr.diss
-
ich habe du hast i röven en knast som sitter så fast med hansaplast
-
Nein, nein, EINE RRD.
-
jaja, DU HAST EIN VOGEL!!!
-
Vad kör han på för något bräd och segel märke?
-
anonym-anvandare
Medlem20 november, 2000 vid 09:40 som svar på: FILMPREMIÄR: SAND MELLAN TÅRNA PÅ STUREKOMPANIET DEN 29 NOVEMBER!!!Är det på STUREKOMPANIET eller på tidsfördriv?
-
Francisco Goya is the champion of the WORLD.