anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Det finns många resor dit billigt om ni vill åka inom två veckorFinns resor från 2295:- 2 veckor end. flygFinns resor från 2295:- 2 veckor end. flyg
Såg en som kostade 3995:- inkl. hotel men ospec
Kolla på aftonbladet/resor/sista minuten
Det finns många resor dit billigt om ni vill åka inom två veckor/Mange
-
Såg en resa för några dar sedan för runt 2000!! (utan hotell). Det var en restresa som var utsatt samma dag som flighten gick förstås, så för att komma ner i de prisnivåerna gäller det nog att vara standby på Arlanda ett tag.
/Fredde
-
Detta är det väl ingen tvist i.
Tycker det ser bra ut…….not
http://neilprydemaui.com/images/report/53/albeaumasttorque.JPG -
265 lång
85 cm bred
138 litersnark, redan minst ett år för gammal.
85cm är inte stort. funkar bra i 9-13ms. -
anonym-anvandare
Medlem17 november, 2000 vid 07:37 som svar på: DET RYCKTAS OM VÄRSTA SURFFESTEN PÅ STUREKOMPANIET DEN 29:E NOVEMBER!!!Definera begreppet VÄRSTA
-
RX2 r.i.p Det bästa och snyggaste segel som någonsin gjorts
-
Nej men den heter Thommen T-REX och jag har redan beställt en!!!!!
-
anonym-anvandare
Medlem17 november, 2000 vid 00:39 som svar på: DET RYCKTAS OM VÄRSTA SURFFESTEN PÅ STUREKOMPANIET DEN 29:E NOVEMBER!!!jag trodde det var nån annan stan s men jag kan ha fel juuuuu
-
jag fattar inte att så många har svarat på detta har ni inget annat för er än att sitta vid datorn …på med huvan o ut osegla för fa…..
-
jag var där 5 månader och brände ca 50-60 papp inklusive flyg(har inte vågat räkna efter riktigt) värst var det första månaden när man skulle hitta nån stans at bo, bil, osv. Har man otur o åker själv hamnar man lätt på nåt risigt hostel som kostar minst 250-450 dollares o månan är ni flera stycken försök hyra ett hus eller ett cottage( Ca 1000 gröna/ mån.) o splitta. bil är billigast att köpa om du skall vara där ett tag. Jag o mina kompisar köpte en Van o sålde den når vi åkte hem vi fick nästan igen alla pengar så vi hade en van nästan gratis. det som kostar är försäkring, är man husägare(i sverige) o över trettio blir det billigare, tyvärr var man ju inte det! Köpa bra prylar är inget problem proffsen lämnar in mycket testgrejer dvs åretsprylar till kanonpris.
Hat pent /p -
Japp , nere igårkväll.
-
anonym-anvandare
Medlem16 november, 2000 vid 14:29 som svar på: Argentina? Finns vindsurfingmöjligheter?Kolla in Gaastras forum under diskutionen om Formula i OS, där finns en Argentinare med och diskuterar. Enligt honom finns det ca 1000 windsurfare runt om i landet som kör. Försök få kontakt med honom.
-
Har Voodoo nån e-postadress, månne?
-
jag vill följa med på en love trip.