anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Jag har fått en ny bräda nu iaf efter mycket om och men…..jag kommer garanterat ner om det blåser! UDO
-
Håller fullständigt med dig!! Jag har aldrig ridit vågor så i Sverige, det är bara att knäppa fingrarna och hoppas att Viento Guden är med oss, AMEN
-
Vilken prognos?
Ser inte bra ut enligt HALO.
-
Erstaviken mellan tolv och fyra var också bra. först var 5.4an lite klen. sen perfekt. och vid solnedgång farligt överriggat. det var väl en sex pers ute totalt.
vågorna blev rätt stora och tur med ramperna gav några få rejäla flygturer!
det där med att motokross kan liknas till vindsurfing blir jävligt sant när man kör överriggat i chop! speciellt med byig vind, efter solnedgång och trött som man blev
den sydostliga till ostsydostliga vinden funkade bra trots lite byig som smhi sagt i prognosen och den kalla nordanvinden väntar jag fortfarande ska sätta punkt på sässongen
-
MMmm det smakar nog godis om man är haj att sätta tänderna i ”yankee lardarse”!
-
Fördomar???. Åker ner 23/12-28/1
Vi är 30 resp 28, och har seglat en hel del.
Keep in touch!
mal@seldenmast.se -
Lundh Sails i Gbg 031-293021. Be att få prata med Karin, hon lagar mycket surfsegel och surfar själv. Mycket bra resultat enl. egen erfarenhet.
-
dr.Diss
AHHRRGHHH…jag längtar tillbaka till den coolaste staden av städer…vill fan oxå dit o röja lite. Har varit på rock..rock..rockaway beach./Y.P.I.C
-
Kanon hjärtligt tack tipset och om när man ringer dit så säger dom att dom
också har helårsprenumeration på Surf och en video-kurs i splitter nya manövern
Diablo 540 och att man är hur hjärtligt välkommen som helst. Vem behöver
båtmässan och GSM/GPS då?Tack Dr. Diss, vilket år disputerade du och vilket var ditt huvudämne för givetvis
måste du men den mycket ovanliga sammanlagda kompetensen av surf-teknik
och surf-psykologi forska tvärvetenskapligt. Låt mig gissa KI/Chalmers, i så fall
grattis. -
Man har ingen som helst nytta av GPS när man rider vågor men det finns en rad andra typer surf där man defintivt kan ha det.
Mvh / Bosse -
Tjabaa
north med h
Trans-am-et typ lockar/zzzzzzt
-
Ja, jag tycker att det skulle vara intressant att veta jag också…
hoppas att nån vet nåt??ha det
Kalle