anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
total insanity e grymt bra
-
besvär och lägger ut en verkligt ball länk till en riktig Huuppp-produkt och vad händer…..
Helt klart är iaf att North har en jäkla bra kvalitet på sina grejor. -
Ja, det var ett ju extremt roligt skämt.
Skåne Mästerskap är en bättre benämning då skåningar har vunnit de senaste 3 åren! -
Haha, ska man kunna segla det där skräpet på vattnet, vilket skämt.
-
Hur mycket kostade den, jag såg inget pris.
-
Dunkerbeck hade säkert seglat bättre på -90 års segel….Jävla glamrockar segel, ingen tycker de ser bra ut utom du!
-
extremt tufft och ballt… och jävligt dåligt!
-
Det är la ingen plastbåt du ska över med eller?? Lite sjö gör la fan inget, det kan aldrig bli platt på öppet hav….kolla TAWR!!
-
Hej! Har funderat på barbados själv, tydligen det enda stället med vind i december. Men som det ser ut nu väntar jag på ”sista min”. Kan ju alltid hoppas. Undrar när Ni har tänkt att åka…har Ni några fördomar…osv
Biografi:
John
28 år
Stockholm
En säsong på bräda, ett helt gäng på andra vattensporter.. =)
Intressen – vatten – mat – dryck (öl eller dyl)
Maila om det kan vara av intresse.
nonne -
det tar gotlandsfärjan 5 timmar över…och den gör väl 17 knop….snabbåten tar 3 timmar och den gör 35…….surfar man över behöver man nog iaf en 8-9 m/s för att få nån fart och då kan jag meddela att det går rätt skaplig sjö på havet då….
-
Tack mr. Voodoo,
Hittade http://www.Fuerteventura.ws
nu har jag allt igen jag letade efter.
De hade byt adressen.
Hendrik -
Ser ju fan ut som om de är från mitten utav 80-talet dom jävla seglen…..Vulcano ser ändu värre ut, kassa rent ut sagt!!!! Jag har sett när Living har seglat på dem…bläää